Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 2075 ggr
Anna77
3

LÄS! AKUT nödrop SKÅNE! Hemlösa katter..

Kattjouren AKUT NÖDROP! Hjälp vi vill inte dö! Beata, Mimmi och Oscar med familj vädjar om en chans…

Tiden har runnit ut för de omhändertagna katterna och det finns beslut på att de inte ska få leva längre eftersom ingen velat ha dem. Nu får vi en sista chans att rädda dem. Snälla hjälp oss göra det genom att adoptera dem! Shalini@Kattjouren.nu, 0708-651633 (sms)

Katterna är lite försiktiga men mysiga och snälla. De är i olika åldrar och finns i Skåne. De behöver dig nu, så hör av dig så snabbt du kan till Kattjouren skicka ett sms Jättesnällt om du smsar mig på 0708-651633. /Shalini

Katthemsmatten
2

Undran: Hur länge har de fått en chans att få ett hem? Vem/vilka har fattat beslut om avlivning? Hur skygga är katterna? Finns det möjlighet för någon förening att ta in dem i jourhem i Skåne?

Medarbetare Hittekatter iFokus

Debattia
0

Puttar !

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Katthemsmatten
0

Märkligt att TS inte vare sig svarar på frågor eller uppdaterar med tanke på att detta var akut. Hur är läget nu??

martdat
0

tror ts bara är någon som kopierat nödrop och lagt in lite här o var.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Katthemsmatten
2

Och hur ska man då kunna få hjälp? OK, jag är kanske är fyrkantig, men vill man ha hjälp bör man nog kolla av sina källor. Hoppas för katternas skull att det trots allt löst sig. En gyllene regel torde väl annars vara att om man ropar 'varg' följer man upp och indikerar var vargen befinner sig. Risken är ju annars att läsarna slutar engagera sig.

Lena
0

Är det här ägda katter undrar jag där ägarna hotar med avlivning? I så fall inget för Hittekatter iFokus.

Låser tråden och öppnar den igen om jag har misstagit mig. Ber TS att höra av sig via PM.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Inlägget är låst för nya kommentarer