Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 537 ggr
MorganP
0

Kort med kattmotiv (studentkort...)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Med anledning av att jag från Annica (Engla, du känner till henne :-)) ikväll fått nio nya handgjorda kort med kattmotiv så lägger jag ut ett här som man kan köpa till en som tar studenten. Finns tre olika men även gratulationskort etc. Nåväl, ska nu sätta mig med det så håll koll och beställ gärna via KKS Djurshopen Handgjorda kort Som sagt sätter jag mig med det nu efter alla uppladdade kattungar *pust*

Tass för din kommande beställning!

MorganP
0

Så nu är alla kattkorten uppdaterade i Djurshopen. Vill ni ge bort studentkorten med kattmotiv beställ snarast så de hinner komma fram.

Sidentass
0

Känner ingen student nu, men kortet är så fint, så jag hoppas att det blir många som beställer!

Sidentass

app.syl
0

Har tyvärr inga mer studenter, mina har redan gått ut :-)

Lena
0

Jättefint! Jag har inte heller någon student att uppvakta, men annars hade detta passat perfekt! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Simson
0

Jag tipsade min kattokiga moster som skall uppvakta studenter, bröllop och annat nu i juni…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Engla
0

Men det finns ju andra kort, som tex grattis-korten. Jag lovar, de är verkligen jättefina!Cool

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

MorganP
0

#5 Tass att du tipsat vidare och som #6 skriver är korten jättefina. Tass för din beställning #6.

Engla
0

Puttar för att flera ska upptäcka dessa fina kort!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis