katthemmet i åkeshov sthlm
Är det någon som vet vad som kommer att hända med katthemmet i Åkeshov i sthlm nu när dom ska bli utslängda??? Jag skänker pengar till dom varje månad och är lite orolig för vad som ska hända med alla katter. Någon som vet???

detta är vad som står på hemsidan, vill du veta detaljer så får du nog kontakta kattstallet,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Tack snälla! Har läst det tidigare. Fattar inte hur man bara kan slänga ut dom sådär blir så jävla förbannad!!
#2 Ja det är mycket tråkigt det som har hänt vad gäller Kattstallet! Ingen lätt situation att finna nya lokaler hux flux i Stockholmsregionen.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Verkligen inte lätt att hitta lokal. Vad gör man? om dom inte hittar lokal, alla dessa katter? Usch vill inte ens tänka på det! :(

Tror inte du behöver oroa dig för katterna. Om der nu blir så illa att det inte löst sig med lokal innan sista dagen så kommer katterna sannolikt att placeras i jourhem. Katthemmen i Stockholm har ett bra samarbete och jag är övertygad om att de andra katthemmen hjälper till om inte Kattstallets har tillräckligt många jourhem. Men ännu kan mycket hända och vi ¨håller tummarna för att det ska lösa sig med en bra lokal för dem.
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
Ok det känns skönt att veta att det finns en massa jourhem! Jag kommer iaf fortsätta betala in pengar till dem varje månad känns som att dom behöver det nu mer än någonsin. Håller tummarna för dem oxå
Puttar upp den här tråden utifall någon vet något mera om vad som kommer att hända.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Maila dem och fråga. Om något nytt händer är jag säker på att vi får höra det både här och via deras hemsida. Håller tummarna för att de åtminstone får alla de pengar de via sponsorer satsat i katthemmet tillbaka. Även om hundarna också är behövande, så ska de inte få utnyttja pengar som, som jag uppfattat det, var öronmärkta för katterna.
Medarbetare Hittekatter iFokus
Har mailat dom men inte fått något svar. Men hoppas på det bästa låter ju helt sjukt att människor bara bestämmer sig för att kasta ut dom!