Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: bortsprungna-upphittade-katter
Läst 1637 ggr
Tissetassarna
0

Vill hitta min Lexi!

Lexi va min allra första katt, hon va sköldpadda med blå och rödlätta inslag samt lite vitt. Hon finns i Svenljunga!

På grund utav flytt så fick jag lämna tillbaka katten till gården där hon föddes. (mina föräldrar lät mej inte ha katten kvar)

I nuläget lär hon vara runt 9 år gammal

Tappade kontakten med gården där hon bodde på grund utav privata skäl men söker nu någon som kanske vet vart Lexi finns i nuläget. När hon va liten betedde hon sej som en riktig liten hund/människa och skulle vara med över allt. Gick även med på promenader utan sele! och pratade gärna högt med en.

Hade gärna velat ha kontakt med nuvarande ägare och höra att hon fått det bra samt kolla om hon fått några kullar och dom behöver hjälp med katterna. Då inte tror att dom kastrerar sina katter!

Tissetassarna
0

En Sofia Svensson har jag för mej att det va

[sakring]
0

Om du skriver var i landet gården ligger och kanske den har ett namn så går det kanske lättare att få svar.

Tissetassarna
0

Skrev att hon finns i svenljunga =)

Sherwood
0

Skickade dig ett pm.

Tissetassarna
2

Har fått tag i Sofia och Lexu mår bra! Hon fick 1kull ich blev sedan kastrerad, hon är fortfarande lika hundlik i sin personlighet, hon tyr sej mer till människor än katter. lika pratig ich lika kelen, bilder kommer snart då hin lova att skicka !!! sååå otroligt glad att hon har det bra!!!

Alexej
0

#5 Underbart!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus