Auktion till Kvibergskatterna (Gothiakatten)
Ett av våra jourhem som har Lars från Kviberg (bilden) har lagt ut en Tradera-auktion på fina klänningar.
Vinsten går oavkortat till Gothiakatten (Kvibergskatterna) som har en godkänd insamling här.
Sök in på Tradera via länken och bjud!! http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=526259
Nu skall vi kastrera fler katter och behöver allt stöd vi kan få!!.
GOTT NYTT från
Gothiakatten och alla Kvibergskatterna
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Kattassen jag kan inte öppna länken
#1 Vet inte varför den andra inte fungerar för dig, men testa att gå in på den här sidan http://www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedback.aspx?ftgnr=526259 och trycka på "Visa säljarens alla annonser" :) Hoppas det kan funka!
Tre stycken otroligt fina klänningar är det och få se om man kan ropa in dessa till min systerdotter med lite tur.
#3 Vad roligt att du tycker om dem! Jag är glad över att auktionera ut dem i det här syftet, det är jättespännande och jag kollar in på auktionerna hela tiden för att se hur det går! Lycka till i budgivningen!
Vilka fina klänningar! Ska höra med min "svärdotter" om det är i hennes storlek. Själv har man tyvärr "växt ur" dessa storlekar för länge sedan.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Håller med. Det är riktig klass på dem. Glöm inte att tacka den söta modellen och duktige fotografen från oss heller.
Spännande.
Gott Nytt År. Mvh Anette
Tittar varje dag. Den svarta klänningen kommer att bli dyr 
#6 Jag ska tacka dem båda igen! :) Är hemskt glad att de ville hjälpa till, först var tanken bara att jag skulle fotografera själv men det hade inte blivit på långa vägar lika fint. Det var Evelyns idé att ta med kläderna till fotograf och fixa med allting, fantastiskt fint gjort av dem båda!
Nu är det snart nedräkning. Redan uppe i en hankastrering ju
#9 Så bra! Hoppas att det stiger rejält mot slutet. Det brukar kunna göra det på den här typen av auktioner!
#6 Ja det var riktigt fint exponerat! Proffsklass! :)
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Tror också det kommer bli en hel del sistasekunden-bud, det verkar så på intresset som visats på facebook! Skadar inte att ha en modell med 4500 facebookvänner, haha! :) Åh det är spännande nu!
Spännande nu när det bara är drygt 5 timmar kvar. Hoppas det blir en riktig slutspurt! :) Just nu är totalen på 816 kr.