igår födde min stödis 4 bäbisar=))
bilder kan ni se här:
http://numberone.se/forum/viewtopic.php?t=588
Fluffy var verkligen jätteduktig o skötte allt själv, trots att hon var förstamamma:) både hon o bebisarna söker nya hem!

ojojoj…missa inte Naquitas bilder i länken…..missa för den delen inte hela länken med förlossningen…fascinerande verkligen.
Hälsningar Efvis
Ps som däremot inte gissar kön..:-)Ds

Vilken tur att allt gick bra för missen och att hon klarade allt själv :)
Den där länken du skickade med måste man ju vara medlem i för att kolla på bilderna, men det är inte jag så jag kan inte se bilderna :/

Nr 1 är nog en hona, och visst är hon en liten sköldpadda;)
Försökte regga mig på Kattpiraterna men får vänta i en eeeevighet på bekräftelsemailet och jag som är såå nyfiken på kattungarna…
Helen

Jag är heller inte medlem där..o kan inte se bilderna..men jag är så glad att allt gick bra, att uppleva en lyckad kattfödsel är en fantastisk upplevelse…

jättefina bilder. ursöta bebisar………….
#4 För mig gick det jättefort att regga mig…
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
hm okej..får posta lite bilder här sen då istället:) eller om den här länken funkar bättre:

"7 Wow..vilken vacker misse…så ljuvliga bilder på hela kattfamiljen..

#7 Vilka söta kattungar hon fick :)

vilka små sötnosar
Nu är jag reggad!
Ska titta på bilderna….
Helen
=)) idag har de redan gått 2 dygn..vart tar tiden vägen??
mamma katt envisades med att bära upp ungarna i klsömöbelns koja, så där är en kudde satt i öppningen nu.l bytte ut bolådan mot en korg med en mysig filt i..håll tummarna att hon accepterar den!

#12 Åååååh vad vacker mamma katt är!
Håller tassarna…………………..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
ja,hon är ritkigt vacker.. hon accepterade inte korgen:( utan lade ungarna på botten av klösmöbeln. det är ok ännu d kattunagrna inte kan kravla nånstans, la en filt o där ligger hon än:) bättre än en halvmeter upp i klösmöblen:D

#12 Guuud så vacker hon är…man bara suckar av välbehag när man ser henne…minns när vår Michelle hade ungar, hon fick ett ryck o bar upp dom till min sons säng som är en överslaf..efter det stängde vi dörren till hans rum…håller nu hårt i tummarna för att misse accepterar sin nya plats…handlar väl mest om att mammorna vill byta boplatser emellanår för att skydda mot rovdjur, så tokigt det lät då¨, men menar att det är instinktivt beteende
Sidentass

men vilka små gullungar:)..man blir ju så kär..

Såna små sötisar, och sådan vacker mamma de har
MMMMMMmmmmmmmmmm
Såååå ssööööööööööttta.
Lycka till

#12: Vilka ögon!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Åh gu va söta de e.
//Pia

ooo vilka sötnosar,blir säkert lika vackra som mamman

I de vackra ögonen kan man inte annat än drunkna!!! Ser fram emot att se bilder på bebbarna!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Det var en oerhört vacker och söt mamma som fått lika fina och gulliga ungar. Skönt att höra att allt gått så bra. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Himla söta de är! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
ja,allt gick verkligen över förväntan. hon är den enklaste förlossning jag varit med om faktiskt(6 nu) t.o.m varit duktigare än de typ 6föderskor ja träffat på=/
hon är fantastiskt VACKER! ser underbar ut..ni skulle bara se henne i verkligen;) bor ni i närheten kan vi säkert ha "forumfika" när ungarna blivit lite äldre hihi
de är såå söta. de är luddrumpor allihopa utom ettan så jag är nästan säker på att minst 3 blir vackra långhårsbarn!=)
#25 Hon påminner om våran Saga i ansiktet. Synd man inte bor i närheten för då hade det blivit både en och två forumfika det kan jag lova! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
men Gud vad vacker! Har du någon som vill ta hand om henne?
Helenal nej,både hon och ungarna är obokada ännu;)
Kul om hon kunde omplaceras medn ngn V ungarna.) men ska om mamman blir bokad ska dem vänta tills ungarna blir 12 veckor då?
jepp,hon får inte flytta förrän ungarna har flyttat vid 12 veckor
Vad tycker dian andra katter om kattungarna:))?
de har inte fått träffa dom ännu, mamma o bebisarna bor i mitt sovrum några veckor till
ok:) men jag antar att de enyfikna:P
hihi nej inte så värst faktiskt=) de är rätt vana vid stödisar;),men Noah är vääldigt sur över att matte stängt sovrumsdörren, han vill sova hos mig. så Fertil hane som han är, skriker han ut sin tjurighet:P
Jag är kääär i Fluffy 
Vem är inte det.
Jenna
men fluffy e ju obokad, så SÅ kära kan ni ju inte vara;)
Joooo, det kan vi :)
Här är det dock väldigt fullt nu :(
Samma här tyvärr.
Men kär är jag