Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 655 ggr
Naquita
0

igår födde min stödis 4 bäbisar=))

bilder kan ni se här:

http://numberone.se/forum/viewtopic.php?t=588

Fluffy var verkligen jätteduktig o skötte allt själv, trots att hon var förstamamma:) både hon o bebisarna söker nya hem!

Efvis
0

ojojoj…missa inte Naquitas bilder i länken…..missa för den delen inte hela länken med förlossningen…fascinerande verkligen.

Hälsningar Efvis

Ps som däremot inte gissar kön..:-)Ds

Erika91
0

Vilken tur att allt gick bra för missen och att hon klarade allt själv :)

Den där länken du skickade med måste man ju vara medlem i för att kolla på bilderna, men det är inte jag så jag kan inte se bilderna :/

Prizma_o_Kristall
0

Nr 1 är nog en hona, och visst är hon en liten sköldpadda;)

evangeline
0

Försökte regga mig på Kattpiraterna men får vänta i en eeeevighet på bekräftelsemailet och jag som är såå nyfiken på kattungarna…

Helen

Sidentass
0

Jag är heller inte medlem där..o kan inte se bilderna..men jag är så glad att allt gick bra, att uppleva en lyckad kattfödsel är en fantastisk upplevelse…

anebit
0

jättefina bilder. ursöta bebisar………….

#4 För mig gick det jättefort att regga mig…

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Naquita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hm okej..får posta lite bilder här sen då istället:) eller om den här länken funkar bättre:

http://kattforum.se/viewtopic.php?t=109215

Sidentass
0

"7 Wow..vilken vacker misse…så ljuvliga bilder på hela kattfamiljen..

Erika91
0

#7 Vilka söta kattungar hon fick :)

lailas
0

vilka små sötnosar

evangeline
0

Nu är jag reggad!

Ska titta på bilderna….

Helen

Naquita
0

=)) idag har de redan gått 2 dygn..vart tar tiden vägen??

mamma katt envisades med att bära upp ungarna i klsömöbelns koja, så där är en kudde satt i öppningen nu.l bytte ut bolådan mot en korg med en mysig filt i..håll tummarna att hon accepterar den!

anebit
0

#12   Åååååh vad vacker mamma katt är!

Håller tassarna…………………..

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Naquita
0

ja,hon är ritkigt vacker.. hon accepterade inte korgen:( utan lade ungarna på botten av klösmöbeln. det är ok ännu d kattunagrna inte kan kravla nånstans, la en filt o där ligger hon än:) bättre än en halvmeter upp i klösmöblen:D

Sidentass
0

#12 Guuud så vacker hon är…man bara suckar av välbehag när man ser henne…minns när vår Michelle hade ungar, hon fick ett ryck o bar upp dom till min sons säng som är en överslaf..efter det stängde vi dörren till hans rum…håller nu hårt i tummarna för att misse accepterar sin nya plats…handlar väl mest om att mammorna vill byta boplatser emellanår för att skydda mot rovdjur, så tokigt det lät då¨, men menar att det är instinktivt beteende

Sidentass

vargmamman
0

men vilka små gullungar:)..man blir ju så kär..

karins
0

Såna små sötisar, och sådan vacker mamma de harKyss

Jenna-Gun
0

MMMMMMmmmmmmmmmm

Såååå ssööööööööööttta.

Lycka till

ciss
0

#12: Vilka ögon!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Puma77
0

Åh gu va söta de e.

//Pia

lailas
0

ooo vilka sötnosar,blir säkert lika vackra som mamman

Simson
0

I de vackra ögonen kan man inte annat än drunkna!!! Ser fram emot att se bilder på bebbarna!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Lena
0

Det var en oerhört vacker och söt mamma som fått lika fina och gulliga ungar. Skönt att höra att allt gått så bra. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Engla
0

Himla söta de är! Kyss

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Naquita
0

ja,allt gick verkligen över förväntan. hon är den enklaste förlossning jag varit med om faktiskt(6 nu) t.o.m varit duktigare än de typ 6föderskor ja träffat på=/

hon är fantastiskt VACKER! ser underbar ut..ni skulle bara se henne i verkligen;) bor ni i närheten kan vi säkert ha "forumfika"  när ungarna blivit lite äldre hihi

de är såå söta. de är luddrumpor allihopa utom ettan så jag är nästan säker på att minst 3 blir vackra långhårsbarn!=)

Lena
0

#25 Hon påminner om våran Saga i ansiktet. Synd man inte bor i närheten för då hade det blivit både en och två forumfika det kan jag lova! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[helenal]
0

men Gud vad vacker! Har du någon som vill ta hand om henne?

Naquita
0

Helenal nej,både hon och ungarna är obokada ännu;)

[helenal]
0

Kul om hon kunde omplaceras medn ngn V ungarna.) men ska om mamman blir bokad ska dem vänta tills ungarna blir 12 veckor då?

Naquita
0

jepp,hon får inte flytta förrän ungarna har flyttat vid 12 veckor

[helenal]
0

Vad tycker dian andra katter om kattungarna:))?

Naquita
0

de har inte fått träffa dom ännu, mamma o bebisarna bor i mitt sovrum några veckor till

[helenal]
0

ok:) men jag antar att de  enyfikna:P

[helenal]
0

[helenal]
0

Naquita
0

hihi nej inte så värst faktiskt=) de är rätt vana vid stödisar;),men Noah är vääldigt sur över att matte stängt sovrumsdörren, han vill sova hos mig. så Fertil hane som han är, skriker han ut sin tjurighet:P

HannahB
0

Jag är kääär i Fluffy Glad

Jenna-Gun
0

Vem är inte det.

Jenna

Naquita
0

men fluffy e ju obokad, så SÅ kära kan ni ju inte vara;)

HannahB
0

Joooo, det kan vi :)

Här är det dock väldigt fullt nu :(

Jenna-Gun
0

Samma här tyvärr.

Men kär är jag