Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettros-ris
Läst 882 ggr
Simson
0

Dagens Ros till alla Västeråsbor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dagens största ros vill jag ge till alla härliga Västeråsbor som så helhjärtat och engagerat ställt upp och hjälpt till i letendet efter älskade Mazarin!! 

"Hela" Västerås verkar vara involverad i vårt letande! Det kommer in en hel del tips till Kattsamariten så jag tror och hoppas att något av dem leder till att Mazarin återfinns igen.

Många kramar och nosgos till alla härliga kattälskande Västeråsbor från mig!

Simson/Helena

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

LottaU
0

Det är klart man ställer upp och gör så gott man kan :-)

Jag vill gärna ge dig en Ros tillbaka, för att du arrangerar dig så mycket att hjälpa Mazarin till rätta till sina nya ägare! Det är inte lätt att sitta många mil ifrån och sköta allt, men du har verkligen gjort/gör ett kanonjobb.

Kram

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Simson
0

Men vad gullig du är!! TACK!! Kram på dig Lotta!

Utan Västeråsbornas hjälp skulle det inte bli någon framgång alls dock, så allt fokus på Er!!

maggan47
0

vad härligt när alla klutar sätts in i spaningen på Mazarin, och förhoppningsvis får honom att komma hemKyssMaggan47

Lena
0

Så bra att Västeråsborna hjälper till i sökandet efter Mazarin. Det låter mycket förväntansfullt tycker jag. Stämmer också in i rosen.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Erika91
0

Vad härligt att höra att så många hjälper dig att leta, Simson :)
Hurra för Västerås! ;)

vargmamman
0

ååå va skoj att alla kan hjälpas åt..hoppas lilla mazarin kommer hem snart..

vanessa
0

Perfekt med sådant stöd i omgivningen, sådant är värt blommor och nosgos i massor. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Sidentass
0

Underbart när så  många sluter upp o hjälper till..nu får vi hålla tummarna o tro på det bästa…hade jag bara bott i era trakter så hade jag försökt att leta jag med..

Sidentass

Simson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Annonserna har till sist gett resultat! Mazarin är återfunnen. Gick tydligen in i en fälla igår kväll!

JIIIPPIIIEEEE!!!!

TACK alla Västeråsbor! Ni är guld värda!!! Kyss

LottaU
0

Kanonkul :-)

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

modellflickan
0

Underbart! Värmer i hjärtat!

Simson