Läs på Norsk Skogskatt
Läs under tråden "Fy vilken hämsk morgon" Skadad katt med krossat bakben gömmer sig. Kanske finns det någon här på hittekatter som bor i Degerfors som kan hjälpa eller tipsa…
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Ja man bor på helt fel ställe jämt!! Jag hoppas verkligen att de får ihop ett gäng nu till kl 1700 som hjälps åt att gå och leta efter katten!!! Jag hoppas de tar honom till veten så det kan uteslutas att någon medvetet gjort katten illa!!
**Degerforsbor!!!
**Hjälp till att gå skallgång och hjälp en mycket svårt skadad katt!!! Låt honom slippa plågas till döds!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

åhhhh….önskar jag hade avstånd så att man kunde åka dit o hjälpa till..armaste misse..sååå jag önskar att missen är funnen o förd till vet nu i skrivande stund…

Jag har skrivit ett par rader inne på Norsk Skogskatt..kan inte tänka på annat än denna misse just nu…kanske vore ide att kontakta lokalradion degerfors där man uppmanar fler att gå ut o leta…usch… så jag lider med denna stackars misse…
Sidentass
varför ska man bo så långt bort för
hoppas hoppas de hittar kissen så han får hjälp snart!

Oj oj stackars katt! Vad han måste lida. Han måste få hjälp och det snarast!
Fy sjutton vad hemskt! Hoppas de hittar katten och kan hjälpa honom.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja de ville hjälpa katten med en jägare. Ja inte vet jag hur man kan säga att det var det enda rätta utan att ha sett nära hur skadad kissen är. 

Borde de inte försöka åka till en veterinär om de lyckas fånga in den?
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis