Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: ros-ris
Läst 838 ggr
[Kattsamariten]
0

En blomma, ja inte bara det utan en...

…stor bukett  vill jag ge till "Simson" som engagerar sig så i Mazarin.

UD/ordf HKS

Simson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

TACK, gulligaste DU/Ni!! GeneradFniss!

Jag hoppas alla annonser överallt kommer att leda till att någon i Västerås hör av sig med information om grabben!! Vill så hjärtehjärna att vi får veta vart han tagit vägen…död eller levande.

Ännu inga svar till min "postlåda"…tyvärr! Gråter 
Hoppas någon ringer Er!!!!

Vissa katter nästlar sig in i det innersta vrårna av hjärtat! Som Mazarin. Vill inte att hans öde skall vara död eller sårad i en okänd stad.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det är fint gjort av dig Simson att du jobbar för att Mazarins öde ska bli klarlagt. Det är ledsamt när en katt försvinner så här och man inte vet vad som hänt den.

Du får en blomma även av mig!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Pelusa
0

Vi skickar oxå en blomma till simson

Hoppas innerligt att du får reda på litet mer om kissens tillvaro och fortvaro i livet!

/Pelusa och kissorna

Simson
0

Många många TACK, Lena och Pelusa!!! Vad glad Ni gör mig!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

[Kattsamariten]
0

Simson, dina annonser har till sist gett resultat! Mazarin är återfunnen. Du är en pärla! Tusen och åter tusen blommor till dig!!

UD/Ordf. HKS

Pelusa
0

Va, är det sant? Jag menar, klart det är sant… men berätta nu, snälla! Var har han varit?

[Kattsamariten]
0

#6 Ja, det Är sant!!! Jag har skrivit lite mer under inlägget med efterlysningen.

Lena
0

#5 Hurra vad bra! Tänk ändå vilken nytta det gör när det kommer en tidningsartikel. Det har vi sett bevis på flera gånger här i Hittekatter.

Hur är det med honom? Verkar han pigg och kry?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vanessa
0

Är han upphittad! Hur är det med honom och en massa andra funderingar som spritter i min hjärna? /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
0

Toppen, Vi hörs!!!!Glad

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[Kattsamariten]
0

#9 Jag kommer att rapportera om Mazarin lite då o då i inlägget med Efterlysningen.

En par "Dagens Rosor"   ska in i diverse tidningar. Och blommorna ska tillägnas de som tipsat oss, bl.a. "Kvinnan med hunden" som även hjälpt till rent fysiskt. 

Men framför allt…Simson!

Jenna-Gun
0

Till alla som hjälpt till att finna Mazarin

Kram Jenna