Plågar ni djur genom uppfostran??
Jag har nu hört en massa rykten om er här på hittekatter iFokus. Är det sant att ni kör på hund/puttar till hunden med bilen för att han inte ska jaga bil? Tar i nackskinn på katt för att den gjorde behov på golvet och skriker åt den? Och om katt går på bilen så slår ni upp dörren? Och en massa andra vidriga saker för att uppfostra djuret??
Jag har då tappat respekten för er då helt och hållet.
Nu tycker jag att du ska ta och lugna ner dig lite och inte dra alla över en och samma kant. Om någon gör sånt i uppfostringssyfte tycker jag inte att du ska anklaga alla på hittekatter i fokus.
//Pia
Skulle inte kalla det uppfostran utan djurplågeri. Vidriga människor.
Håller med #1 Bara för att kanske några gör det gör inte alla det.
Kram Emelie och djuren!<3

du är ju rent sjuk…först sitter du & skämtar om massakern i Norge…och nu kallar du alla användare på en sajt för djurplågare…VÄX UPP!!!
You can't spell Bitchy without Itchy
Varje dag, hela tiden förstås! 
Sen när jag tröttnat på katterna så slänger jag ut dom helt enkelt, det är jättefiffigt om man inte orkar leta reda på någon som köper dom 
Du måste ju vara otroligt omogen.
Håller med #6 och sen sitta och skratta när någon berättar om en familjetragedi (läste inlägget inne på råttor) och så säga att man tappat respekten hos folk?
//Pia
#0 Nu tror jag nog du har fått saker och ting om bakfoten ganska rejält här. Vi som står bakom Hittekatter iFokus anser självklart inte att den typen av uppfostringsmetoder som du tar upp i ditt inlägg är försvarbara eller något som vi uppmuntrar. Det får stå för den/de som skrivit om det.
På Hittekatter iFokus har vi nu drygt 3000 medlemmar. Dessutom kan vem som helst av iFokus drygt 140.000 medlemmar skriva på sajten. Om jag förstått det rätt var den en - två personer av alla dessa som skrev om att de använde sig av dylika metoder. Det är viktigt att inte dra alla våra medlemmar över samma kam, bara för att en eller två personer har en avvikande uppfattning i en fråga.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Låser tråden då det inte känns som att den fyller något annat syfte än att skapa bråk. Vi har redan låst ursprungstråden för att den spårade ur och behöver ingen repris på detta.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"