Körhjälp till Hornbachkatterna
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Körhjälp till Hornbachkatterna Merlin och Trolla sökes från Malmö till Västerås-Jönköping eller en bit på vägen.
De skall till kattstallet i Stockholm men mellanlanda i Västerås tills de fått sin andra vaccination.
Så roligt att det har löst sig för Merlin och Trolla! Då kan två nya kissar från kolonin snart få komma in. 
Menar du att det behövs transporthjälp från Malmö till Jönköping eller från Jönköping till Västerås? Alla kanske inte vet att Hornbach ligger i Malmö (för det gör det väl?).
#1# Tack jag har ändrat det
Ja två nya skall in så fort det ordnat sig för Trolla och Merlin.

Kanske är för långt tills dess men en vän åker tåg Malmö- Katrineholm den 24 mars, ev kan personen mot bensinersättning köra till Västerås sen från Katrineholm, kan höra i morgon. Katrineholm ligger tio mil från Västerås. Annars kanske någon annan kan köra sista biten?
Dyker inget annat upp snabbare så kan iallafall detta vara en utväg.
putt för Merlin och trolla!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
putt
Finns någon som kan hkälpa dessa att åka? KAn man inte sätta sig på tåget? det går ju väldigt fort….Så kanske nån vänlig själ kan möta upp på centralen?
Härligt!! Kanske det ordnar sig för Trolla och Merlin. Jag själv bor i Eskistuna och kan köra en bit någonstans vid behov.
Kontakta Bilspedition lr DHL, de har linjebilar som går dessa sträckor dagligen. Ring ett åkeri som trafikerar sträckan, kan inte se att detta är ngt en förare säger nej till.

Nu åker jag iväg, men vi kommer hem den 22 mars och min vän åker hem till Katrineholm den 24 mars med tåg i djurvagn så har det inte löst sig när vi kommer hem från semestern tar hon gärna med dom upp, isåfall kanske Sherwood eller ngn annan skulle kunna köra sista biten? Det är 5 mil mellan Katrineholm och Eskilstuna, och 10 mil mellan Katrineholm och Västerås.
Förstår att transport troligtvis behövs snabbare, men lyckas ni inte lösa det är ju detta en lösning.
Tack Camillhe
men transport är ordnad Merlin och Trolla åker idag.
putt
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Jag puttar för Daisys reskassa om någon vill lägga in ett litet bidrag till Trolla och Merlin där. En slant är redan beviljad men det kan bli mer om någon vill bidra med mer.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Putt för en slant här!!!!!!!