22/2 Är sajten ovanligt trög just nu...?
Tycker det är som sirap i datorn nu här på hittekatter. Fler som har samma erfarenhet?
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

hela iFokus ar extremt seg
Vad bra, då är det inte min dator det är fel på.
skamligt trögt…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Går knappt att surfa emellanåt. Från mobilen är det tio gånger värre :(
/Rebecca, sajtvärd på Bulldogg iFokus

Tycker hela internet är segt idag….
iFokus håller på att ändras igen, därför är det nog så segt.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
ja, faktiskt……när du säger det… Segar även på yahoo. JAg vet, det är Libyens fel!!!!
Olidligt segt
Samma här. Och det gäller denna sajt (kanske hela iFokus, det vet jag inte). Har varit så ett par dygn för mig. Inga problem med surfandet i övrigt.
Intressant #6. Är väl det då.

Tog 5 minuter innan man kunde svara

Sirap i datorn tror jag..!
Det har vart problem över allt. Har ni inte läst om det som vad med solen? Nån solstorm hadde det vart det slår ut både telefoner och datorer.
Vad vore livet utan en katt,,,Inget liv alls,
Myse missar
Det stog ju i tidningen sent igår kväll att det var störningar på nätet i hela europa. Telia var tydligen väldigt drabbat, och då drabbade det en massa andra operatörer också på något vänster.

Hm… fast märkligt om solen slår ut bara denna sajt. Har inte märkt något på andra sajter.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
jo, KAttasen faktiskt. Min ursnabba Yahoo konstrade också och var superseg i går. MEn fokus tar priset. OCh ja, jag har Telia, men supportassistenetn nämnde inget om att det var nedgång på nätet

#15 Igår tog faktiskt Yahoo priset. Här tog det "bara" 5-10 minuter innan det hände något, Yahoo hade låst sig fullständigt. Telia här också.
Ok, då var det inte fel på min dator! Pust… Ja alla mina adresser var tillfälligt borta också i Yahoo.
Kan nog tycka att det varit lite segt överlag men i synnerhet här på Hittekatter. Kunde knappt skriva här alls i måndags och tisdags.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
så har det varit för mig också,kunnat skriva svar, men ej fått dom publicerade, utan felmeddelande bara
både måndag och tisdag
Maggan47