Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 3255 ggr
snowdonia
0

söker en katt kompanjon i södermanland!

Är en tjej som söker en ny vän. Ska ni omplacera eran katt eller har kattungar kontakta mig! Jag bor i Södermanland. Har inte så mycket pengar så därför la jag in en annons här för att jag tänkte att jag kunde hjälpa någon istället för att behöva placera i katthem eller till och med behöva avlida katten. Hade jag haft mer pengar skulle jag definitivt adopter en katt.

Så hör av er om ni som sagt har kattungar eller behöver omplacera katten!

Hawknestgrove
0

kontakta 9 liv eller ÖStgöta katterna här de behöver ständigt stödhem!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

snowdonia
0

men jag skulle vilja ge katten ett permanent hem. Har dem hemsidor eller telefonnr?

snowdonia
0

Plus att jag bor i södermanland, skulle vilja hitta någon katt i närheten.

Jourhemmet
0

Googla på katthem i din närhet, finns massor med katter att hjälpa. Men tänk på att det kostar med katt. Kastrering om det är kattunge, försäkring, id-märkning, vaccinationer, bra mat och kattsand, leksaker, klösträd.

Sherwood
0

Massor av katter har Djurens rätt och Livbojen  i Eskilstuna om du bor i närheten.

Hawknestgrove
0

om du kollar under länkar här, så hittar du alla katthem geografiskt….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

anebit
0

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sherwood
0

Djurskyddet Eskilstuna och Livbojen hette dom två i E-TUNA.

tervmatte
0

Och hur ska du göra om katten blir sjuk och behöver dyr veterinärvård?

Min mening - katter kostar

Och har man inga pengar så ska man inte skaffa djur!

pia-app
0

Hör gärna av dig till oss ,vi har både vuxna katter och kattungar som vill ha permanenta hem.

Våra katter kostar ju att adoptera men som sagt kostnader måste du ju räkna med när du har en katt.

Hör gärna av dig på 0730202852 eller titta in på vår hemsida.www.9liv.wordpress.com Där finns tyvärr inte alla katter med på bild men jag kan berätta om dom om du hör av dig.

Pia

9liv