2 katter i Bollnäs behvör hjälp!
2 långhåriga katter i Bollnäs som behöver få hjälp ganska snart. Jag pratade med han igår och katterna skulle tas bort idag. Så därför behöver jag hjälp! Vet inte än om djurskyddet kan hjälpa men jag har frågat de, ska fråga djurskyddet Bill och Bull med om de kan hjälpa. Men dessa katter får komma in sporadiskt. Han som hjälper de ligger ute på jobb och dessa katter får då inte komma in, det kan då röra sig om några dagar. De får då endast torrfoder ute och när han inte är hemma får de inte nå mat vad jag förstår eftersom han inte hade bett grannarna om hjälp. Vad jag förstår så har de väl inget vatten heller då, men det är ju kylan jag tänker på. Katterna har kommit lite då och då och han tror att det är någon som har lämnat de… Ja finns det någon i dess närhet som kan hjälpa…
stackars kissar
Vad vore livet utan en katt,,,Inget liv alls,
Myse missar
puttar denna

hur går det? lever de=? kan mataren ta kort o lägga ut anons på blocket o även här,anons i lokaltidningen,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hoppas att någon vänlig själ kan förbarma sig
putt för de stackarna……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

putt!
Jag tar in de så får de vara i källaren här, prata med gubben å han gick med på det. Ska hämta de imorrn kväll. Jag prata med han ikväll och han vill inte ha katterna där och djurskyddet har inte plats nu så tills de får plats får de vara i källaren
Hoppas någon kan ställa upp och hjälpa dig..
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
åhhh vilka fina missar
Myse missar
de kommer inte bli svårt att hitta hem till dom missarna
Myse missar
de ska på djurskyddet då det finns plats där, tycker det känns säkrast. Ska ta med de till vet å vaccinera de nästa vecka om de har tinat upp, de har suttit där nu sen i går kväll.
Har dålig erfarenhet med detta med att söka hem åt kissar eftersom det gick så dåligt sist så känns denna lösning bra. Jag har ju heller ingen ekonomi och det är bra rulljans på djurskyddet mellan varven så det känns bra att de får komma dit..
toppen…. och som sagt, det rä alltid lättare att hitta hem till kissar med lång päls…. tyvärr….
om man ser det ur perspektiv korthårigas…..
hawk, kolla din mail, har en fundering…
Jättefina !!!!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
men så rädda så rädda….pluttarna….
så vackra…..
Me va ´vackra katter
Myse missar
Väldigt söta. Ibland önskar man att man hade en stor villa, så man kunde ta in gränslöst många katter.
Vilka vackra 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Fasst man har ett stort utrymme så är det inte bra att ha för många katter heller,Och klämmer man in flera katter i ett litet utrymme det är inte bra heller,Konstigt det där har man stort hus så skaffar folk
en hel hög med katter för man bor i stort hus,Man bor i liten lägenhet eller hus och skaffar många katter,Man måsste ha en gräns
Myse missar
ja fast hade vi haft fler rum så hade dessa definitivt fått stanna, ingen tvekan om det.
Man vill ju säkert rädda många katter,Men man får ha en gräns tycker jag,Jag har ett hus på 220 kvm inte skaffar jag hela huset fullt med katter för de
Myse missar
näe det får man ju inte heller enligt lag..
men nu vill jag att tråden ska handla om fina kissarna..å inget annat :)
putt för dessa finingar?

Jättesöta och så mysigt du gjort till dom