Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: bilder-filmklipp
Läst 2493 ggr
bymaruska
0

Som hund o katt "gulligt"

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Måste bara visa min Wille som trasa. Dom håller på så här hela tiden. Ni får ha överseende kvaliten på filmen.

Vill tillägga inga hårda nypor och Wille har alla möjligheter att dra sig undan men icke. När hund nummer två kommer då sticker Wille dom två har ingen relation.

Hoppas filmen funkar det här med youtube är inte riktigt min grej.

M-H

gulliver
0

Sötkise och sötvovvar Skrattande. Första hunden och Ville verkar vara något sånär jämnstora och jämbördiga. Men det är väl Ville som bestämmer egentligen?

Blomsterkatten
0

Så gulligt!

Vår gamle tax fick leka likadant med våra katter men ingen av de andra hundarna.

kattassen
0

Gulligt - verkligen. Så fint när hund och katt kan vara på samma våglängdSkrattande

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

bymaruska
0

Astrid som hunden heter är en korsning Tax/Jack Russel inte så stor ca 7 kg o Wille väger säkert runt 5 kg så visst dom är jämn stora.

Jag trodde aldrig att jag skulle kunna ha en katt med Astrid hon är en ganska tuff jakthund.

Jag tycket det är så gulligt mot slutet av film snutten då Wille gör ett litet utfall med tassen mot Astrid.

Dom håller på så här ofta men aldrig något vasst eller hårda nypor, Wille skulle kunna kloa till rejält.

Den vita hunden Crabat bryr sig inte om Wille.

Alexej
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hundar och katter kan trivas utmärkt ihop:)

Just mina skygga katter älskar hunden.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

härliga scener……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

Vilka goingar! Härligt när olika djurslag bli goda vänner.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"