Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattberättelser
Läst 1208 ggr
Pelusa
0

Skyggisen från Husby

Herregud, jag blir nästan saligt våt i ögonen när jag läser en solkattberättelse om lilla livrädda Villemo på Stockholms katthems hemsida idag!

/Pelusa

gubben
0

Jobbar du åt Stockholms katthem nu?

Lena
0

Ja det var en fin liten berättelse om en söt kisse som kommit in i värmen och nu verkar må som en riktig prins. Tänks vad glad man blir att läsa om kissar som fått sitt på det torra efter att ha haft det så ruskigt svårt.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Pelusa
0

#1 Nej, jag jobbar inte på katthemmet just nu men har gjort det tidigare och känner Villemo mycket välCool

gubben
0

Aha, ja då känner du inte min gulleplutt då som jag köpte för snart ett år sedan.

Pelusa
0

För ett år se'n? Ja men då kan jag mycket väl ha träffat din gulleplutt. Vem är missen?

*Pelusa nyfis i en strut* Generad

marieborg
0

Villemos nya matte finns på forumet och heter Razcat Glad

Jag blev oxå superlycklig över att läsa solkattsberättelsen om söta Villemo Skrattande

Sessan1
0

Så söt  berättelse om Villemo Skrattande

gubben
0

§5 Gulleplutten heter HelgeSkrattande

razcat
0

Åh tack vad gulliga ni är som tänker så mycket på Villemo.Glad  Ja hon är verkligen en underbar tjej. Vilka framsteg hon har gjort! Jag har hört talas om hur rädd hon var när hon först kom till katthemmet och nu är hon så kelig!  Och tänk att det fortfarande finns människor som inte vill ge skygga katter som Villemo en chans att få ett hem. Ledsen

Pelusa
0

Gulleplutten Helge-gubben?

:)))

gubben
0

Jajemän Skrattande

Lena
0

#10 Vilken härlig kisse! :)

Två solskenspojkar i samma tråd! Då blir man glad.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

gubben
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jodu, han är en mycket speciell katt, den saken är klar Skrattande och det är nog tur för honom att han har fått en matte med ett mycket stort tålamod för han är det absolut busigaste i kattväg jag någonsin har träffat på men samtidigt är han den största kelgrisen och charmtrollet när han är på det humöret så bättre val kunde jag inte ha gjort.