transporthjälp eskilstuna-göteborg
Skulle behöva transporthjälp av 4 kattungar Eskilstuna-Göteborg, transportburar finns.
puttar
stödhemmet har hoppat av skolan, förlorat sin inkomst och ska flytta hem till mamma. Stödkatterna får inte följa med:(
Detta är om 2 veckor…Finns stödhem i GBG, men ingen transport??
Åhh stackars katter, synd att vi har iller annars hade vi kunnat ställa upp som stödhem till transport går att ordnas, vi bor ju i eskilstuna
Går det inte förbindelser med tåg en sån här gång ?
#2 Har du inget rum som kattungarna kan vara i så länge??
Hoppas nån kan hjälpa med transport, det är bra förbindelse mellan Eskilstuna - Göteborg med tåg, man bara byter tåg i Arboga.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Oj hoppas det löser sig för kissarnas transport!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#4 tyvärr bor vi i en 1:a, mne om det skulle behövas kan ajg kolla med min syrra om hon kan ta dom under tiden. är dom tama??
#7 ja gärna det är ju bara under en begränsad tid. Inte alla, men de är inte vilda heller. Varit inne i stödhemmet 2 månader, 2 är visst helt tama de andra 2 på väg. Försökt få henne att berätta om kattungarna och ta bilder, men hon har ingen möjlighet=(

Försöker få tag på Naquita, för det finns transporthjälp att få på torsdag. Men jag behöver få kontaktuppgifter var han ska hämta katterna isåfall nu snarast.
Jag kan sms henne

#10 Ja, tack jättegärna!
Har messat.
hej hej åh vad perfekt om det funkar!:) Jag mailar kontaktuppgifter.
alla är kontaktade så nu hoppas jag det går vägen!

Katterna här hemma har lagt ut välkomstmattan för säkerhets skull.
Eller rättare sagt, jag rullade ut den och katterna (med hjälp av illrarna) busade ihop den i en liten hög igen.
Alltid lika roligt att fnissa åt matte när hon snubblar mitt i natten ju.
hur har det gått, vilken sötnos på bilden, förresten
Maggan47