Fyra kattungar och deras mamma
Jaha, så var det samma gamla historia som upprepar sig om och om igen. Man beställer tid för avlivning för man har tröttnat på katterna. Två katter ville ägaren ha avlivade. Innan det blev dags för avlivningen nedkom en hankatt med fyra ungar!! Vi trodde ju att det var en hankatt, sade ägaren. En sköldspaddsfärgad hankatt. Kattungarna håller just på att få ögon. Mamman är nästan på dagen tre år.
Veterinären var förtvivlad men nu är mor och barn i mitt kontor. Världens snällaste kattmamma med sin två vita små sköldpaddor som mamman själv och två som är röda och vita. En av dem är hane, den andra vet jag inte för jag vill inte bråka för mycket med dem innan mamman känner sig lugn. I morgon ska de flytta till en väninna som kan ha dem ett par månader.
Finns det någon som vet någon som vill ha en katt? Mamman är nog van att vara både ute och inne.
Ska lägga in bild så snart jag har tagit kort. Men jag behöver väl inte säga att de är jättesöta.
nä, det behöver du inte. och du är en ängel som räddat livet på dem….Borde inte vara svårt att få hem till dem….Poppis färger ju! Ta blocket och annonsera på och gör ett collage av ungarna, och så anväder du dig väl av ditt utmärkta fodervärdsavtal, antar jag…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Nu har jag lagt ut lite bilder på misslingarna och deras mamma. Bilderna blev inte så jättebra bl a för att de rörde sig hela tiden.
hur söta som helst ju!!!!
Hoppas du hittar bra hem :)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Åh vilka tuttenuttisar
.
Hitta hem är oftast inte problemet vad gäller kattungar. Hitta bra hem … DET är svårt.
Bra jobbat och lycka till! :)
# 6 Du har så rätt och fast man gör allt man kan för att ha koll på allt så blir det helt tokigt ändå ibland.
Nu finns det en chans att två av dessa kattungar kommer till ett ställe som jag verkligen tror på. Så hjälp mig att hålla tummarna.

*håller tummarna*
ja det gör jag också som bara den….
Putt
Här intill lägger jag in en logg över katterna som söker hem. Bilder finns här. Ska lägga in loggen tillsammans med bilderna så snart jag hinner.

Ojjjj…vilka snyggingar!!! så vackra…så fina…vad jag anser om den s.k. ägarens beteende behöver jag nog inte pränta ner här…men jag vill ge dej massor, massor med eloger för att du finns för dom…!
putt för kärleksfulla hem…!
11, jätte bra info om vikt och utväckling kalas o kul veta sånt :) Dom är ju bra för söta hela högen mamma kisse verkar ju vara en bra katt med, jag hoppas att alla får nya hem. Så söta!
Nu får ni gratulera mig för alla kattungarna är placerade och den 1 aug flyttar de första två, 2 aug flyttar nästa och den 15 flyttar sista kattungen men mamman behöver ett nytt hem. Hon är kelig och tillgiven men en riktig argbigga mot andra katter nu när hon har ungar.
Så finns det någon som känner någon som vill ha mamma katt som kan flytta den 1 aug.

kanoooon Anunnaki!! Och varmaste eloger till dej för allt du gör och har gjort för familjen..mamman är så vacker…håller tummarna för att hon kan få ett permanent hem..!
Tack för berömmet, Sidentass! Ni ska veta att jag tackat mej till säkerligen 20 stycken som skulle ha velat ha kattungarna men nu kommer de till väletablerade familjer utan småbarn.
Men nu gäller det mamman. Hon måste flytta för idag blev hon tvärilsk när jag bara skulle bära en av mina andra katter genom vardagsrummet där mamman var med sina kattungar. Jag har en rejäl repa på vänster arm som minne av den incidenten. Men egentligen är hon snäll och trevlig.