Nån som kan skjutsa mig?
Jag blev uppringd av en upprörd tant från ED, som behöver hjälp. Hon har hittat en kattunge under en motorhuv och undrar ifall jag, antingen tar hand om den eller ordnar nån, som kan ta hand om den. Själv har hon 11 st hittekatter och har inte plats för fler.
Nu är det så att min dotter som bor i Uddevalla vill hjälpa den, men vi kan inte få den dit.Jag har inget körkort, och inte honm heller. det är inte lönt att kolla med västtrafik, för tiderna passar inte. Nån som bor i krokarna och kan hjälpa oss. Min sambo är inte hemma förrän sent i kväll och katten behöver komma inomhus, helst igår…

Sorry
men om nån har vägarna förbi göteborg kan jag ta emot ett tag o sedan få iväg den till uddevalla
Putt bor visserligen i Strömstad, men det är också för långt! Kan du inte höra med djurskyddet i Bohuslän? De finns i Uddevalla. Och om tanten med de många kissarna kuncde hålla kissen bara några timmar, så funkar väl Västtrafik?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

putt för kissungen.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
hur går det?
Puttar upp.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Varifrån skall katten åka? Var det Ed-Uddevalla? (Ed är det uppe vid norska gränsen det?
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
putt

putt, hur går det?

jag fick skjuts och nu är kissen trygg, varm och mätt :)

Skönt att höra att kissen kommit hem till din dotter.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
:)

Härligt!!
Pälsbollarna i Höganäs
Vad skönt att höra..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Åh så underbart!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Så bra att det ordnade sig. Så fint att ni kunde hjälpa kissen. :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"