lilla Tuva söker nytt hem
Vi har tagit hand om en misskött katt som vi har haft sen i somras. Vi upptäckte strax efter det att hon var dräktig, hon fick två friska kattungar som båda har fått nya hem.
Hon är steriliserad och vaccinerad nu och hon har nu ätit upp sig, blivit en trygg och go katt. Hon är innekatt.
Men vi känner att hon behöver komma till nån som är hemma lite mera. Och som inte har små barn då hon är lite reserverad av sig. Men lite äldre barn går bra.
Hon är en riktig kelsjuk katt som älskar att busa och bli kliad :)
Veterinären tror hon är ca 2 år ;)
putt
Om du har ett foto på kissen är det alltid bra att sätta in det också. Du kan även sätta in en annons på sajten Djurannonser iFokus.
Bra gjort av er att ta hand om kissen samt att ni har kastrerat henne nu.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
2# okej ska sätta in en bild på henne har bara ingen på denna datorn ;)
Pröva även med annonser på www.katter.nu samt blocket. Felet med oss på den här sajten är att de flesta av oss redan har huset fullt med kissar.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
okej tack så mkt för hjälpen :)
men så fin hon är.. verkligen :) borde ju inte vara svårt å hitta hem åt henne…
#7 det ska jag hälsa henne :)) ja, jag tycker de, men ändå har ingen hört av sig vara på blocket eller här ;)
Var finns hon?
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
9# i strömstad
Hon är en kopia av min siste katt Ceasar, som blev 17 år…
Man blir stolt av att ha en sådan katt bara pga utseendet. Kan tänka mig att personligheten är lika speciell, precis som min lille Bonne (Ceasar)
Hoppas verkligen att hon hittar ett hem…
Jag bor nere bredvid Malmö, så det är svårt…
Men nu har jag puttat upp henne lite…
11# okej, så synd med ceasar.
Ja, vi hoppas också att vi hittar ett kärleksfullt hem till henne :)
Ja, det kan man väl säga, men han blev ju ändå 17 år gammal.
Det är ju faktiskt livets gång…
Jag är stolt över att ha fått ha honom så länge. Även hans pappa blev 17 år gammal. (2 års mellanrum mellan dem) De har levt gott, båda två, så jag är lycklig över det…