Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten
Läst 1965 ggr
pia-app
0

Vilka kommer på Östgötaträffen ?

Hej

Vi skulle bara behöva veta på ett ungefär hur många som kommer på Östgötaträffen 7/2 kl 14.00 Guldringen 2 i Norrköping

Välkomna

9Liv

Här är en länk till kartan : 

http://kartor.eniro.se/m/MNAsL

amlis
0

Om vi inte är helt insnöade tills dess kommer jag gärna, eventuellt med ett av barnen.

Ska vi ha knytis och alla tar med lite fikabröd/kaffe/te?

brutt
0

2 av oss som arbetat arbetar med de tidigare ca 50 slottshagenkatterna kommer gärna om inget oförutsett inträffar.

pia-app
0

Vi fixar fika och håller tummarna för att ni inte är insnöade

russin
0

Jag kommer. Finns någon som åker förbi Klockaretorpet på vägen dit ? Vill gärna få åka med någon om det går:)

Lena
0

Ha det nu riktigt trevligt - jag är med er i tanken! ;)

Norrköping i alla väder! Skrattande

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

lillmymlan
0

Jag kommer… och jag hoppas att mina vänner från Östgötakatterna kommer också :)

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

bymaruska
0

Jag kommer!

Lo-Katt jag kan plocka upp dig kl. 13.40 vid parkeringen där vi sågs sist i Klockartorpet, jag hittar dit igen hoppas jag.

Ska bli jätte trevlig att träffa Er!

Marie-Helene

pia-app
0

putt

liinah
0

Jag kommer! Åker från linköping om någon vill ha skjuts.

amlis
0

Hmmm…idag fick jag inte ens ungarna till skolan p.g.a. snön… vi får väl se hur det går…  :-)

Sidentass
0

Det är så typiskt att det ska krocka, hade väldigt gärna viljat komma, men jag har lovat sambon att gå o lyssna på Linköpings symfoniorkester där han är med o spelar just den dagen! Ni kanske bokar in flera träffar, isåfall hoppas jag att man har bättre flyt. Önskar er en mycket trevlig dag med massor av kattesnack!!

russin
0

maruska

Jag åker gärna med dig om det går bra:)

bymaruska
0

OK, då kommer jag 13.40!

hej svejs

M

huskatt08
0

Jag kommer Skrattande

bara snöovädret släpper sitt grepp.Obestämd

liinah
0

Puttar upp!

Har två platser över i bilen om någon vill åka med/hämtas upp.

Åker från Linköping.

amlis
0

Dum fråga kanske - men är det någon lokal eller privatperson där vi ska träffas? Pm'ar du i så fall namn och eventuell portkode eller träffas vi utanför?

Tips om parkering är också välkommen nu när många är "upptagen" av snöhögar. Jag har det lite tuftt att hinna till två så jag slipper gärna leta alltför länge…

pia-app
0

Det finns parkering men det är automat så ha lite småpengar med. Vi ska vara i en lokal och vi står på parkeringen tills vi tror att alla har kommit.

Jag har mobilen med så ring så möter vi 0730 20 28 52

lillmymlan
0

memorerar numret så vi hittar dig Pia :)

*Nalle Puh*

Lena
0

Ha det nu så trevligt på träffen idag. Ni får rapporterar lite om träffen sedan här fös oss "utsocknes" som inte kunde vara med.

Norrköping är alltid i mitt hjärta! :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

pia-app
0

Lovar att berätta hur vi haft det. Tidningen kommer så vi ska passa på att göra reklam för alla som arbetar med hittekatter.

Sidentass
0

#20 Men det är ju toppen att in dragit dit tidningen! Önskar er en riktigt trevlig och givande eftermiddag..önskar så att man kunnat deltaga..men ibland krockar aktiviteterna tyvärr..har, som jag nämde tidigare, en konsert på kongress som väntar idag..

brutt
0

Vi vill tacka 9liv för att de gav oss ett tillfälle att träffas och prata.Ni hade ordnat så fint med både kaffe te smörgåsar och kaffebröd och ni är jättetrevliga stort tack för i dag!

Nilshult
0

Hej Pia!

Även jag vill tacka för en väl genomförd träff, det är roligt att träffa likasinnade att prata med över gott fikabröd med kaffe. Hoppas vi kan göra det snart igen, vi har mycket att diskutera. Ni har all heder.

Mvh BR

liinah
0

Och även jag vill tacka för den trevliga träffen! Som #23 skriver så är det roligt att möta likasinnade som kämpar för de hemlösa stackarna. Sen är det alltid lika kul att få ett ansikte på hittis-folket. Glad

lillmymlan
0

Tack för igår, det var himla trevligt, vilka goa drömmar någon hade bakat, säger ett kakmonster :)

Härligt att få ett ansikte på er alla!

/Malin

*Nalle Puh*

pia-app
0

Vi tycker också att det var jättekul att träffa er, så skönt att ibland få träffa människor som är lika knasiga(iandras ögon)som man inte behöver förklara sitt engagemang för.

Vi hoppas att vi kan fortsätta att ses och att få igång ett samarbete,tror att det är lättare nu när vi har träffats. Kommer att skicka telefonlistan till er.

Vi kom med i tidningen i dag också ,allt var ju inte rätt men det var en positiv artikel i alla fall.

Lycka till med Slottshagenkatterna och kolnikatterna

Pia

9Liv

russin
0

Även jag vill tacka:) Så roligt få ett ansikte på dom som skrivit här inne och lika roligt träffa fler som jobbar för 9Liv.

amlis
0

Jå, tack för igår! Hela 18 var vi, det tycler jag är jättebra. Hoppas kan det bli starten till regelbundna träffar. Tror det vinner vi alla på - och mest katterna förstås!

Artikeln ligger nog inte på NTs hemsida än. Försökte hitta för att länka, men icke. Men en halv sida i första delen av tidningen är inte illa hör ni! Även om det sedan blev lite "miss" i texen…

huskatt08
0

Instämmer  med de andra..Tackar för igår, trevligt att träffa  katt-folk Irl och få ett ansikte.

Jag hoppas artikeln läggs ut på hemsidan  så jag får chansen att läsa den…lite svårt att få tag i pappers upplagan här.