Stödhem sökes akut till KKS!
Fyra ungkatter bor i ett stödhem utanför Alvesta, de kan inte vara kvar där eftersom deras egen katt vägrar komma in längre. Stödhemmet har väntat 2 månader nu på att katterna ska flytta… Kan någon hjälpa till?
Finns något stödhem i Alvestad- eller Malmöområdet som kan ta dessa fyra akuta ungkatter helst före jul?
http://kks.nu Sötnosarna ligger på Christinas sida: Mitzy, Maxi, Röder och Paddy.

putt.
kanske martina kan hjälpa nån? endel av hennes stödisar har väll fått hem nu?
Men har de anonserat på bLocket o så? jag kan inte hitta dem , inte nu o har inget minne av att ha sett det heller, o jag kollar blocket offta här i kronoberg, prova smålandsposten med om inte det e gjort. Tycker ni kan prova med ett par fina anonser med bild på blocket, för visst vore permamenthem det bässta,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Åh putt för kissarna!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

putt, undrar vad de gjort mer än väntat? menar om vi kan komma med fler råd på att leta hem o så? elr nytt stödhem, viktigt att stödhemmen inte känner sig överkörda,

händer det något här?

putt för att missarna får ett annat stödhem!!

har du TS någon info om kissarna mer? de verkar ju inte bo i alvesta? har de flyttats elr har orten blivit fel, jag har fått mail om dem i kväll ,
putt för katterna
Hur går det för dessa katter?

de tillhörde visst alvesta ändå, deras mini ortsnamn var samma som ett ortnamn där jag bor därför jag fick höra om det,
hur går det för katterna då`?

Jag har pratat med stödhemmet nu och hon var jättetrevlig,
ev har två ett väntande stödhem men det är inte spikat,
så Röder (kille)och Paddy(tjej) i allfall, De är födda i maj 2009 så de är 7, 8 månader, de komer att kastreras och id märkas den 18 februari, så innan dess räknar inte stödhemmet att de flyttar då tid är bokat för dessa, vacinerade är de,
de går på låda och sköter sig,
Röder går messt framåt och vill kela o ligga i knät ibland, medans Paddy (tjejen) är blygare och inte riktigt är trygg i sig själv, men även där har gjorts framsteg och hon kommer nog att bli en kelig dam hon med med lite tid,
Stödhemmet kör järna även om det är en bra bit för om någon kan ställ upp som permament elr nytt stödhem
hon har stödisarna redan i dag åtskillda från deras egen, men han känner av deras närvaro och mår jättedåligt och vill inte vara hemma,
kontaltperson är kks carina andersson som jag vet i nuläget, har försökrt att nå henne, ska försöka sen ijen,
röder o paddy kommer i från malmö där de föddes utomhus i en trädgård och bodde i en bur i en häck, och blev matade i flera veckor innan dessa ställde upp,,,,, enligt uppgifft från stödhemmet,,
låter ju inge vidare start i livet,,,

de bor en bit utanför alvesta som ligger utanför växjö. ljungby älmhult ligger väll nära med, men tranaport kan nog lösa sig, som sagt så kör stödhemmet görna långt,
putt

röder är jusst röd, och paddy är sköldpadd med stora fläckar, jag ska få mer bilder på dem, Det är inte alls roligt för dem att deras egen misse mår så dåligt, hoppas någon kan ta över dem,
putt

åhh, jag e så oteckninsk, har fått fler bilder nu , men min dumma dator vill inte öppna, dem, ,, bläää,
ingén som e sugen på nån liten misse, de kommer va färdigkastrerade, vax , id ,,, den 18,,,

putt
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
putt

de har en annan tråd nu stödisar i alvesta småland behöv,,,
jag tycket det kan va bra att börga på ny kula, då jag har kontakt med dem,