Tre små katter från Svalöv
Ville bara berätta lite om de tre katterna vi fick hit från Svalöv. En vit, en brun och en svart-vit.
De bor tillsammans i ett stödhem och den vita och den bruna ligger nu kvar i knät utan att man håller i dom. Den svart-vita tycker fortfarande att det är lite otäckt med klappande men det går framåt. Mycket bus och lek på nätterna och stödhemmets katt Ceasar är så sjysst att han öppnar dörren ut till resten av huset åt dom på nätterna så att de kan gå på upptäcksfärd.
Har en som är intresserad av att adoptera den vita men stödhemmet ska först få bestämma om de vill behålla honom.
Nytagna bilder kommer men självklart så kommer jag inte in på mailen där dom finns.
På lördag ska jag få träffa dom då vi ska till veterinären för en andra vaccination.
Åh, då får jag se dom i helgen:) Härligt att dom börjar ty sig lite mer nu och inte bara är rädda:)

Vad härligt
Jag kan meddela att deras vän/bror benjamin som kom till ett stödhem i eslöv ska få bo kvar där permanent :) och har fått en kompis, han är jättekelen. Och deras vän/släkting lisa lurvas vi fångade sist är också jättekelen, men lite osäker fortfarande. Fantastiskt fint temperament tycker jag de svalövkatter jag haft hos mig har haft.