Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 888 ggr
buster65
0

TACK Snälla Kusten för underbara julepaket

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så överraskade vi blev. Förvånad Jag fick avier från posten om två paket att hämta idag. Trött och sliten efter en lång arbetsdag cyklade jag ner till affären i snödrivorna för att hämta ut paketen. Jag var ju så fruktansvärt nyfiken på vad det kunde vara.

Åh vilken lycka att få packa upp dessa underbart fina julpaket till mig och min mamma (nisse02). GladFörvånad Tack snälla rara Kusten för så mycket underbart fina saker. Det var alldeles för mycket! Jättefina tofflor, godis i strutar, underbart luktande the, roliga leksaker till katterna, en fantastiskt fin ängel/flicka med katt i famnen (det är precis en sån vi letat efter att skicka till dig!!!) och mer jättefina saker och sist det finaste av allt en jättefin teckning som du gjort Kusten. Ja, det var julafton redan idag.

Tusen Kramar till Dig från oss och våra kissekatter! Findus och Mojna på bilden tackar särskilt mycket!

Hoppas Du får en riktigt God och Härlig Jul och ett Gott Nytt År!

Du är bara bäst som vanligt! Kyss

Hawknestgrove
0

ja jag blev så snopen jag med! Kolor  choklad, söt burk, kattleksak, söt skål och jättegullig handnuk och grytlapp! Du behöver inte!!!!! Ditt jobb är värme och gåva nog för oss!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

buster65
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nisse vill väldigt gärna tacka så mycket och skicka en hälsning till alla fina kissemissar i Göteborg.

buster65
0

Ja, Gunilla du har så rätt. Klokt sagt - Kusten ditt arbete med att hjälpa de hemlösa katterna är belöning nog för oss!!!

tuska
0

Säjer som de andra, Tack och åter Tack Kusten

Fick mitt paket nertryckt i postlådan och fick svårt med att ta upp det, men det gick va så ivrig va detta kunde vara…. Jag fick en julklapp som jag inte fått sen jag var ett litet barn.

Med iver öppnade jag det ena efter det andra

Jag mindes hur det kändes att vara barn och blev riktigt rörd.Kyss

Simson
0

Vad fint att läsa om Kusten som spridit lycka runt om i landet!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

buster65
0

Ja, hi hi, nu förstår jag varför tomten fick springa runt som en galning utan renarna, dom hade tydligen Kusten lagt beslag på Skrattande

med tanke på alla paket hon har delat ut! Vi får ta och utse Kusten till årets Tomte! Hurra Hurra, Kusten är bäst Skrattande

lillmymlan
0

Jag med har fått paket av Kusten, med så många fina saker Kyss tack snälla du Kyss

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Hawknestgrove
0

Men snälla det måste ju ha kostat dig en förmögenhet……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Kusten-
0

Ni är värda så mycket mer egentligen.. önskar också att jag kunnat spara mer och hunnit gett fler en uppskattningsgåva. Har ju inte lika många turer upp till norra Göteborg längre i och med att jag fått avlastning sedan ett par månader tillbaka. Förr blev det turer minst varannan dag, nu är det lite mer sällan. Kommer vara så någon månad till iaf och då vill jag passa på att visa lite uppskattning. Inte för att det jag skickat varit så märkvärdigt förstås ;)

Det är kuligt att kunna ge lite när man för en gångs skull kan.

Kan inte tacka nog för all fin hjälp jag fått av många av er..

God Jul Kramar och Pussar!

buster65
0

Vad skönt att höra Kusten att du får avlastning. Det behöver du ju verkligen!

Vi vill passa på att önska Dig och alla fina kissemissar i Göteborg ett Gott Nytt År! Kyss 

Tack Kusten för allt du gör och har gjort för så många stackars katter som fått ett helt annat liv tack vare Dig!!

Puss och Kram från oss alla, både tvåbeningar och fyrbeningar Kyss