Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 1128 ggr
cala01
0

*Löst, har fått hem* Söker hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kallas för Trollet och är en hona på drygt ett år. Är en blandning mellan skogskatt och perser. Rumsren och snäll innekatt som behöver lite tid innan jag gosar, finns i Söderhamn.

Hawknestgrove
0

putt för söta trollet!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Kattskatt
0

Varför behöver hon nytt hem? Kastrerad, id-märkt och vaccinerad?

cala01
0

Hon är hos mig tillfälligt, vet inte så mycket om omständigheterna. Hon ska till veterinär i början av nästa vecka för vaccinering i alla fall. Hon är inte kastrerad eller märkt än. Hon är lite skygg så det verkar som hon inte haft det så bra, fått fel mat enligt uppgift. Hos mig så äter hon normalt och har inga synliga fel och verkar må bra. Går på låda och allt ser normalt ut. Redan efter några dagar så står det klart att hon bestämmer i huset utan att vara elak mot mina två hanar. Är innekatt och verkar inte ens vilja ut. Hon vill dock ha alla dörrar öppna i huset. Hon närmar sig mer och mer och kan nu ligga bredvid i sängen på nätterna.

maggan47
0

vilken liten sötnos

Maggan47

Hawknestgrove
0

Putt för den lilla ensamma tjejen…..

Debattia
0

Puttar upp för sötnosen!!!

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

cala01
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en till bild, har hittat en jobbig egenhet hon har. Hon ska prompt in i armhålan å snutta å böka, är så kittlig så det blir jobbigt. Men det är bara att försöka stå ut. Hon verkar lite strykrädd så man får tåla de egenheterna hon har.

Debattia
0

Puttar upp för snyggingen !

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

cala01
0

Lite uppdatering, hon behöver fortfarande permanent hem.Hon är lite småbusig någon timmer per dygn. Roligast är en liten boll som ser ut som en tennisboll. Hon gosar med Max, den lugna hanen, och busar med Hilton. Hon är väldigt pratig och ska diskutera det mesta. Framförallt när hon letar efter mig.

Hawknestgrove
0

en sån gosig tjej det verkar vara! putt för henne!

cala01
0

Trollet har fått ett hem, så någon kan låsa denna tråd nu.

Inlägget är låst för nya kommentarer