Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 786 ggr
pia-app
0

Lite info om Svalövkattungarna.

I dag har två av de tre Svalövkattungarna varit hos veterinären och blivit kollade samt fått sin första spruta. Efter mycket fräsande och bitande (snällt nog i samma finger hela tiden) så kom vi iväg. Den vita och den svart -vita är pojkar. Den bruntigrerade är den som är mest skygg och inte riktigt klappbar än så vi låter den vänta.

Nu sitter dom och blänger på mig när jag varit inne hos dom med extra god mat för att göra mig till. På måndag åker dom tillbaka till sitt stödhem och sen ska dom vara där i lugn och ro i 4-5 veckor innan nästa spruta.

maggan47
0

vad skönt i alla fall att 2 fick sprutor, hur gamla är dom ungefär, och bilder, finns det

Maggan47Flört

russin
0

Jag är rätt övertygad om att den bruntigrerade är en tjejSkrattande - tjej med humör. Den ser väldigt feminin ut i ansiktet tycker jag.

pia-app
0

Bilder kommer, ska fota dom i morgon. Nu har jag legat i sängen i mörkret och lyssnat på dom när dom ätit och tvättat sig och när jag tände låg alla tre under fåtöljen och tittade på mig.

Tror dom kan vara ca 5-6 månader, den svartvita verkar yngst.

russin
0

Jo jag håller med om att den svart-vita känns minst en månad yngre än de övriga två - det skiljer så mycket i storlek och beteende. Den minste där är mer "bebispysslig" än de andra två:) Jag tippar på att den är ungefär 4 -4,5 månader.