Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 804 ggr
Rita-S
0

Ville bara dela med mig..

Jag mejlade KKS för att fråga om dom hade nåt julpresentkort. Såg ju dom hadde födelsesdags-presentkort.

Svaret löd att dom genast skulle fixa fram nåt, samma summa som presentkortet, och jag kommer nu beställa 3 stk presentkort till 3 kompisar som älskar katter. Jag vet inget bätter att skänka enn att jag ger pängar till KKS i stället för att köpa en onödig pryl. Så innom några dagar har dom förmodligen fixat fram detta. Om dom lägger ut på sin webshop eller enbart tar på beställning vet jag dock inte.

Glad advent på er alla!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

Alexej
0

Bra idé!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Absolut!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jenna-Gun
0

Toppen grej

Det ska jag spåna i.

Jenna

Köpte föresten halsband och örhängen (snygga var dom oxå),

från Morgans tråd.

Kul grejer det med.

Jenna

Erika91
0

Låter som en jättebra idé!

Rita-S
0

3 presentkort beställt och betalat. :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Sidentass
0

Jamen visst känns de gott när man kan göra en liten insats för behövande katter på det viset..jag ser med spänning fram emot julkorten därifrån som jag beställt;-)

Lena
0

Det var ju en suverän idé! Kul med KKS de är så kreativa och alltid öppna för nya idéer.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Rita-S
0

#7 inte är dom ensamma heller, jag har beställt på Kolmården med :)

Mettan
0

Det är nog den bästa idé jag har hört på länge. KKS är ju numera väldigt utbrett och har katter precis överallt, och alla kan ju beställa från webbshopen.

MorganP
0

Gällande dessa presentkort i format som jul-presentkort har jag talat med tillverkaren som även ska göra något/några kort till Djurshopen. Men visst, finns det någon annan som i förväg är intresserad av ett sådant här kort så PM:a/maila mig så kan vi ta beställningen därigenom. Tass!

Morgan

Rita-S
0

High Tass, Morgan, jag väntar glad på mina så jag kan skänka i julklapp :)

jag kommer garanterat lägga inn beställning till nästa jul med :D

MorganP
0

#11 Har nu talat med tillverkaren av julpresentkorten då vi fick in ännu en som ville ha ett kort till sina föräldrar som julklapp. Tillverkaren meddelar att hon skickar dina tre kort på onsdag eller senast torsdag.

Kanske även någon annan som vill ge bort ett julpreséntkort i julklapp?

Morgan

Rita-S
0

ah dom går väl som vanlig brev så då borde jag ha dom fredag eller måndag typ :D Perfekt! :D

vanessa
0

Vilken underbar idé, vad smarta saker som kommer fram här. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Rita-S
0

Oh, dom kom redan i dag! Dom var jättefina! :D

Simson
0

Rackarns vad fort du hann få dem!!! Vad det tomten själv som hade extrautdelning idag?? Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Rita-S
0

#16 ja tydligen ;) Jag är grymt nöjd, då har jag fått hem alla julklappar och alla julklappar hinner komma fram till julen!
*sjunger julsonger och packar inn klappar*

MorganP
0

#17, vet inte om personen läst din tråd men igår kontaktade en annan person om att denne ville beställa 6 sådana här kort som han i förväg inbetalar  för på KKS pg. Han skulle ge dem till familjemedlemmar. Eftersom det blir för tajt intill jul blir det istället Gott Nytt år-kort.

Morgan

Rita-S
0

#18 hoho det är trevliga julkroner att få för hemlösa små! :D

MorganP
0

Nya presentkort uppdaterade i Djurshopen.

Morgan

Rita-S
0

Kommer ni ha detta även i år, Morgan? :)