Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketter: katthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 726 ggr
Sidentass
0

Gustav och Betty har flyttat

Är ledsen att jag inte varit här på några dagar,, dels beror det på att jag inte varit på topp för egen del..sen så har jag vistats hos min far i Örebro under ett par dagar..men är nu hemma hos mina egna missar och vid datorn igen..

Idag känns det tomt i huset..tomt trots att vi har nästan ett helt fotbollslag av katter..vackra, goa, busiga Gustav och Betty har  åkt till Blekinge idag där dom får ett riktigt fint permanent hem tillsammans, nästa helg är det Snöfots tur att flyga ur boet om allt går som planerat…Hade man möjlighet skulle man vilja behålla varenda en…men här får man se till katternas bästa, och det bästa för dom små trollen är att få komma till hem där det inte är lika fullt på katter som det är i vårt..

Mison
0

ja, tänk, att det kan kännas så tomt ändå… men skönt att missarna får permanent hem…

Alla djur behöver någon som bryr sig!

essut50
0

Det är alltid svårt att vara jourhem tror jag, man blir så fäst med katterna..Tur att dom har fått ett bra hem…

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

monsi
0

Å små misarna som växer så fort.

Förstår det är tomt men skönt för dem att bli herre på täppanGlad

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

MariannE11
0

har MINA små kissar åkt hela vägen tillbaka utan mej… å sin familj… ja visst blir det tomt…..du o din familj har gjort ett fint jobb….o några av ungarna stannar väl en stund till….

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Sidentass
0

#4 Ja..tack o lov gör dom det..Snöfot flyttar nästa helg..Cinette är tingad, men inget flyttdatum bestämt..sen blir det till att kastrera mamma-katt..men vilken tur att inte alla flyger iväg samma dag…du må tro att det känns tomt i huset nu efter dessa ulligagulliga små yrväder..men dom får det så gott, så fint, i sitt nya hem..

maggan47
0

förstår att du kommer att tycka det är tomt, men så fint att fina hem finns till dina små

kram Maggan47Kyss