Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 940 ggr
Jezzy
0

4 kattungar söker akut hem

Har 4 kattungar som någon lämnat på vår tomt.

2 helt svarta och 2 svart/vita.

Vet inte riktigt vart jag ska vända mig, då jag inte kan behålla de själv.

Någon som är intereserad av att hjälpa någon av dessa katter eller vet vart jag kan vända mig för att de ska få bra hem.

De går rätt bra ihop med mina hundar men klarar inte av att ha mina 3 katter och 2 hundar plus detta ungar.(de är inne och varit inne i ca 1-1½ vecka här nu utan några problem att anassa sig)

Tippar att de är ca 4-5 månader.

tuska
0

Hur vart de lämnade ?  i en transportbur eller löst springande på din tomt ?

Va tusan sysslar folk med Skrikandes

Jezzy
0

De sprang runt här. i ingen bur, lapp eller liknande.

och har kollat med de närmsta som bor här runt om, och de är ine någon av deras.

Det är inte första gången. hade samma "porblem" förra året.

då va den en helt vit kattunge, som ingen ville kännas till men den fick ett hem hos en släkting. sen är här en katt som de tvärs över tagit in. de trodde först de va vå o vi trodde de va desas, så vi vet inte vart den kommer från den heller.

Mison
0

Det är nog lite lättare att få hjälp om du berättar vart detta är någonstans..

Alla djur behöver någon som bryr sig!

Jezzy
0

#3 Så klart Skäms Det blev bara lite mycke så glömde hälften..

Jag bor i skåne mellan sjöbo och tomelilla.

Mison
0

Skåne igen… Det finns ju härliga eldsjälar därnere, hoppas att dom läser här, nog för att dom redan har mycket att göra, men jag ska försöka putta på så kanske någon kan hjälpa dig..

Jezzy
0

Tack så mycket Mison!!! Har ju kunat lösa det själv innan, men denna gång va där inte fler jag kände som kunde ta hand om dessa.

Jag har ingen vidare koll på vilka katthem osv som finns.

MariannE11
0

hemskt att bara lämpa av katter sådär… låter som någon satt det i system… kanske någon som vet om att just du finns som på något sätt förmodligen tar hand om dom…mycket märkligt….

bra att du finns där för dom… hoppas att du får hjälp med dom… låter som dom är riktigt tama?….kanske går att hitta någon annons på dom… någon som inte lyckats sälja dom….

bra jezzy…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Mison
0

har du någon bild på dom? så kanske man kunde se hur gamla dom är

Jezzy
0

#7 jag vet inte.. men skumt 2 sommrar på rad.. men sen har vi förvisso inte bott här så länge heller (ca 3 år)

#8 Jag ska fösöka få upp en bild på dem under kvällen. kan bara hitta rätt kort så kag kan få in bilderna i datorn.

Mison
0

gör det, om inte annat så är det ju alltid så mysigt att få bekanta sig med missarna det skrivs om…

Jezzy
0

Humm, de blir inga bra bilder i kväll… så lägger upp i morgon när det är lite ljusare.

MariannE11
0

då väntar vi…

Jezzy
0

Hej alla.

Förlåt för min frånvaro, varit mycket i helgen, sjukdom här hemma plus att jag fått hjälp med (katt-)ungarna

Men TACK för all hjälp :) skönt att kunda vända sig någonstans när de känns rätt mörkt.

Men det har löst sig bra och katterna är hos en som kan hitta bra pemanenta hem till dem.

Så de känns rätt bra nu!

Hoppas ni alla haft en bra helg o har en fortsatt bra söndag!

MariannE11
0

vad skönt… du har ingen liten pyttebild att visa dom andra?… vill aaaabsolut inte se själv….CoolFlört