Dräktiga honor välkomna!
Här hemma är dräktiga honor eller honor med kattungar välkomna! Vet att det är svårt att hitta stödhem till dräktiga honor så då vill vi ställa upp!
Dock måste katten ha en förening bakom sig då jag inte kan stå för vaccination eller övriga vet. kostnader.
Är just nu stödhem åt 3 vuxna katter och 4 kattungar via KKS. Skriv gärna om ni behöver hjälp.
På bilden är Umbra och hennes 4 bebbar som kom hit den 21 maj =)
puttar upp denna viktiga tråd, måste väl finnas behövande
Maggan47

puttar!

har en blogg: http://ulltottensomplacering.blogspot.com/
Där kan ni läsa lite om mitt jobb för katternas välmående.
Glömde även att skriva att jag bor i Jönköping.

puttar

Jag har en katthona som ev. skulle behöva ett hem, hon är säkert med ungar också för hon är inte steriliserad. Ska även tala om att hon är skygg. Vet ej om du tar skygga katter.

Jag har ingen erfarenhet av skygga katter så jag vill nog vänta med det tills jag har varit stödhem i iallafall 1 år..

putt

putt
Putt!
vi fick in ett samtal idag om en tam högdräktig hona.Kan kolla om de löst sig eller ej?
puttar för det
Maggan47

putt putt
Elega, hur går det för vackra Samntha och Tiara?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Det har löst sig för den honan. Jag vet bara om skygga mammor med ungar tyvärr:(
bl.a en blåvit hona med 3 långhåriga ungar som lever vid ett farligt bostadsområde. (alla kanske inte var långhår men ngn)
Jag skulle också kunna tänka mig ha hand om hona som har eller ska få kattungar.
Bor tillsammans med min hund som är van med katter och hon hjälpte till att sköta mammas kull med kattungar när deras mamma inte vill ta hand om dom.
Har ingen katt hemma nu, så tänkte att jag kunde kanske hjälpa till.
Mat och sånt kan jag betala själv, men kan bli svårt med vet.kostnaderna.
Finns i Motala (östergötland)

# 13 Insamlingen till Tindra och Samantha går långsamt framåt. Jag har 635 kr än så länge till kastreringarna.
#14 Tråkigt.. Jag ska fundera och diskutera med sambon om vi ev. skulle våga ta in en skygg hona. Det tråkiga är ju dock att dom brukar vara så svåra att omplacera, om det ens går.
ja, visst blir de kvar ett tag, det får man ju räkna med som stödhem. Även tama vuxna katter tar ju ett tag att hitta hem till.
Är ni intresserade av att bli stödhem åt en jättesöt liten skygg familj som jag nämnde ovan. blåvit liten mamma med 3 små blåvita ungar maila mig emma@kks.nu

Kan någon av er tänka sig att ta en sköldpaddsfärgad hona med tre ungar, gå in på tråden om sköldpaddsfärgad hona med tre ungar o pm:a PeterLi.