Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 798 ggr
Naquita
0

bilder på mina egna älsklingar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte ofta jag faktiskt visar mina EGNA älsklingar, vilka nu består utav 3 stycken då Brumma vantrivdes och flyttade till min kompis syster och mår utmärkt där:)

Amigo är 6 år i Maj, och är nog i sina bästa år just nu. Han verkar inte ha speciellt ont,och har gått upp bra i vikt och är sällan tjurig (har "svårt" hjärtfel samt patellaluxation) . Amigo är DEN katten, som alltid kommer vara speciell för mig. Han har funnits vid min sida sedan jag flyttade hemifrån.

Naquita
0

Varje dag med Amigo är en gåva, en underbar sådanKyss

Naquita
0

Noah föddes hos mig den 1 Maj 2006, och har stannat här:) Han är VÄLDIGT speciell, och väldigt social och snäll för att vara perser (de brukar vara lite egnaFlört) . Noah är en knäkatt, och ska ALLTID ha uppmärksamhet. Han är väldigt svartsjuk och kelas det med någon annan än honom ser han till att HAN blir kelad. Han älskar kattungar och agerar alltid pappa.

Naquita
0

Noah ska ALLTID ligga närmast oss. Min lille fjantKyss

Naquita
0

fota MIG , inte dom!

Naquita
0

Wilma är född 15 Augusti 2006, en exotichona som är precis lika speciell som rasen ska vara..Hon är en bestämd dam, som vet vad hon vill och när hon vill gosa SKA hon gosa!

Hon har alltid en massiga konstiga sovstilar för sig, man blir lika full i skratt varje gång.

Naquita
0

Hennes smeknamn har alltid varit "Wilma knubbsäl" då hon alltid varit kraftig och stor för att vara honaCool

mymlanbus
0

Så fina de är dina kissar Emma!

Att de sedan fungerar med dina fina vovvar måste vara perfekt :)

Puma77
0

Snart dags för ett scrapbookalbum Emma;)

//Pia

Naquita
0

haha mja så duktig e jag inte;P

monsi
0

Tyckte mig se en välbekant nos i bak grunden kan det vara en viss underbar fransyska????Skrattande

Vackra katter.

Willlma påmminer dock om en figur i star wars tror jag det var, framför allt där hon sitt, ligger i korgen. Mycket söt dam med betonig på dam.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Lena
0

Underbara bilder Emma! Och vovvarna ja dem ser man lite i bakgrunden. En stor och kär familj! :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Fagddu
0

Fina missar! Ser så mysigt ut där de ligger och gottar sig med hundarna. :)

gulliver
0

Oh, jisses fick mig ett gott skratt av bilden på Wilma. Det behövdes verkligen idag.

Mycket fina och speciella katter du har Emma Glad.

Engla
0

Men Emma, har du inte Brumma-gumman kvar? Gråter Fina tjejen. Hon är ju sååååååå vacker!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

catfoot
0

Vilka ljuvliga katter (hund) du har..Bilden på Wilma, hihihi, helt underbar…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

maggan47
0

vad fina dina kissar är, men hade du inte en son till Noah också, som såg ut som honom, minnet kan spela spratt iblandSkäms

Maggan47

Alexej
0

Underbara och söta djur du har!!! Kyss

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus