AKUT 2 stödkatter i Malmö behöver passas i påsk
Finns det någon vänlig själ här inne boendes i Malmö som kan mata, tömma låda och kela två fina hankatter i deras stödhem 8-14 april?
Stödhemmet ska resa bort och någon som kan se till katterna har inte kunnat ordnas.
Stödhemmet är nu så besviket att hon inte vill ha katterna kvar.
Stödhemmet finns på Limhamn i Malmö.

på kattforum har de en kattvaktarlista, tror den är klistrad , kolla den är ett tipps, i värsta fall får ni väll fixa plats på pensionat, vet det kostar men det kostar mer att få besvikna stödhem i längden, lycka till!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

#1 Tack martdat det var det jag hade någonstans långt bak i huvudet. Vilket forum menar du? SKS eller detta?
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

#3 Tack essut50. Hittade den själv för en stund sedan. Inte många i Malmö och en av dem redan tillfrågad men kunde inte.

precis ,sks forum, Är ju taijt om tid nu, hoppas det löser sig,
om ingen härinne bor i limhamn elr dess närhet och har möjlighet?

#5 Tack martdat för "putten".

Hur har det gått? hoppas det löser sig,

#7 Nej tyvärr det blir väl en av de redan hårt belastade aktiva som får sköta om stödkatterna när stödhemmet åker bort.

#8 Suck! Det är lite trist. Men du fick inget napp på länken jag skickade heller då?
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

#9 Den ena av de få i Malmö på kattvaktslistan var redan tillfrågad. Man måste kontakta via PM och mitt lösenord har gått ut. Är nästan aldrig på SKS forumet utan bara på Hittekatter som är myyyyycket bättre.
Själv skulle man kanske också vilja resa bort mer än över dagen någon gång men det går ju inte med alla katter både egna och stödkatter.