OT Dikt om slaktdjur
I Dalademokraten finns en dikt av Göran Greider appropå grisarna som skållades levande. Jag lägger in länken men med min Moilla blir den inte klickbar såvida inte någon Medarbetare på Hittekatter fixar det åt mig.
www.dalademokraten.se/Templates/pages/news.aspx?id=61391&epslanguage=sv
Kolla den här filmen:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
JA det ärt inte svårt att få klickbara länkar i FF. Kolla som sagt filmen som alexej tipsar om!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#2 Eller bara skriva http:// innan självaste www-adressen :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag skulle vilja hänvisa till vad Lena skrev under rubriken Intriger på Hittekatter. Om man inte använder Windows webläsare så går det inte att lägg ain en länk på Hittekatter sedan må ni andra tycka vad ni vill. I stället för att titta på dikten som jag ville dela med mig av så blev det kackel. Men ok för mig, är det den tonen ni vill ha så klarar jag mig utan Hittekatter-sajten.

usch, vilken hemsk dikt. Blir så ledsen. Köttindustrin är avskyvärd! :( Så många grisar som aldrig ens får se himlen utan lever under hemska omständigheter och noll möjlighet att utföra naturligt beteende. Ofattbart.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
MEn KUrran, du skriver ju om problemet i inlägget så det är ju därför du även får svar på det!
Förresten, så funkar inte länken…. Kom inte in på sidan

kopiera och klistra in istället :)
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Tack… Ja den är hemsk. och så finns det köttätare, som bildligen spottar på mig, för att jag äter vilt……