kusin i grekland med katt!
Vilken söt kattunge din kusin har! Hur är djurhållningen i Grekland. Har förstått att det är ganska stora problem med både katter och hundar där. I alla fall på många platser.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
mm alltså. Jga var där när jag var liten i sex års åldern. Marie min moster alltså och hennes man theodor har ju en ladugård med massor av får,lamm,kycklingar och vakthundar då! dem hade en valp som hade massor av mask och grejjer på sin mage:( den va jätte rädd,men jag gjiorde den tam,den lever fortfarande!! Jag hitatde även en liten hundvalp under deras traktor på deras gård då.Någon hade antagligen bara lämnat den där,jag övertaalde min moster att ta hand om den. tyvärr dog denm förra året(blev överkörd),men den hann få en liten pigg bebis innan!
Katterna har det värre.Hittade kattungar i en påse på vägen:( Marie älskar katter!Hade två st perser innan hon flyttade till Grekland,hon har fem katter som hin har byggt ett litet
"hus" åt och ger dem mat varje dag,dem bor på deras altan! katter e ju inga innedjur där precis…