Månadens insättning på KKS
Detta står att läsa i gästboken
Omgående KATTKOMMANDO SYD/FÖRB. DJ 138 39 84-0 traderapengar fr Gunilla.H och Puma 2 810,56 Detta är nettot, sedan mina egna auktioner,traderafakturan och portokostnader är dragna. Vill härmed betala resternade belopp som är kvar på Druttens konto, 1043 kr. Resterande1767,56 skall delas lika mellan OScar och MArias kastreringar.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Snyggt jobbat tjejer… ni är ju bara för bäst! 
Kraaaam
Ja fakturan på Tradera var på 660 kr totalt varav 104 kr var mina övriga auktioner. Sen drogs portokostnader av på 228 kr.Så bruttobeloppet var 3595 kr.
Vilka summor! Jättebra, men vem är Drutten?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Står bland insamlingarna. Gav åt honom förra gången med, såg att det var kvar just 1046 av hans faktura, så då tnänkte jag att det kan vara bra att avsluta. Vi gjorde så med Ludde Lump också, hela hans kvarvarande belopp är betalt från oss. Tycker det är ett vetttigt sätt att beta av gamla insamlingar.
Ni är otroliga!!! 

Helt makalöst bra!!! Jag är imponerad!!!!
Alla djur behöver någon som bryr sig!
Det är inte vi som är bra. Det är alla fantastiska godhjärtade köpare, som många gånger dessutom ger osss dricks uppepå alltsammans.
Ni är toppen tjejer.
kram
Tänk vad ni är bra. Tack alla som har köpt från Tradera..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Jättebra!!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Jag tackar så hemskt mycket ännu en gång för att ni vill hjälpa oss med kissarna i nävragöl! Tack! I morgon bär det av till veten igen för fler kastreringar :) Så tråkigt med kks nu bara att man inte kan se vilka gåvor som kommit in så man kan tacka alla…
Maria
MAria, vill du se specificerat, så får du gå in på Tradera och se de avslutade auktionerna.

Men era auktioner finns med :) Tänkte snarare på alla andra som skänkt kanske en hundralapp eller 50 kr.. det kan man ju inte se
Maria
Aha, var det så du menade….Jo, du kan ju se det på KKs insamlingssida och klicxka på de olika insamlingarna och scrolla ner

Är bara dom från eran traderaförsäljning som finns med, hon som har hand om det är visst sjukskriven, så därför sidan inte uppdateras, fast dom lägger upp dom större summorna tror jag,,
Maria

Kan bara instämma andra inlägg, helt fantastiskt.
Ni är jätteduktiga.

Bra jobbat!
Ja jag är väldigt noga med, at dt ska ut så fort som möjligt. För det är dit jag hänvisar köparna av våra grejer att titta
Superbra jobbat Gunilla & Puma!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Än en gång, utan de snälla köparna, så hade detta inte varit möjligt. Men jag märker, att sedan vi började använda oss av "levande"fotomodeller, så är det bättre snurr på sakerna.

Bra jobbat tjejer! :)
Visst är det köparna som bidragit med sina pengar, men det är trots allt ni som lagt er tid och energi på att organisera, reda ut och bokföra allting. 
Sen får vi inte glömma alla ni som skänkt saker till oss. Både färdigtillverkade och sedan material som garn.
//Pia