Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 985 ggr
[LucyInTheSky]
0

Mission imposible, bädda sängen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Herre gud! Att bädda sängen med dessa monster som bor hos mig är ju livsfarligt!

Det är en kamp varje jäkla gång.. Jag brukar smyga mot sovrummet och stänga dörren MEN det är alltid en katt där inne och sen är det kört.. KAOS..

[LucyInTheSky]
0

Ja, puhh.. som sagt en kamp..

[LucyInTheSky]
0

Ska jag äta upp dig??

catfoot
0

Känns bekant på nått visObestämdFörvånad…Det tar en evighet att bädda rent i sängen…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

[LucyInTheSky]
0

Nemo vet hur man gör..

[LucyInTheSky]
0

Och tillslut de obligatoriska knölarna under täcket.. =)

Spännande varje gång när det ska bäddas XD

Puma77
0

Ha ha jag känner ingen det.

//Pia

[LucyInTheSky]
0

Ha ha, att det ska vara så kul att hjälpa till =) Jag tycker inte dom är någe vidare bra på det bara.. Hoppas era är bättre på att bädda.

MagicPaws
0

HAHAHA känns igen ja… Skrattande

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

solweig
0

hos oss är det bara murre som vägrar lämna sänge när man ska bädda. får jämt lyfta bort honom.sara o lasse går alltid från sängen när man ska bädda. dom är  så lydiga.

Hawknestgrove
0

JA visst är de snälla? MEn de blir så arga, när de inte får hjälpa till!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

emjon
0

Här har vi också många små hjälpande tassar och roligt har de men någon hjälp är det inte direkt.

Det är gulliga kissar du har.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

huskatt08
0

Skrattande har oxå bäddhjälp…idag har vi än så länge bara hunnit få bort lakanen….nu återstår att få dit dom Obestämd utan knölar…

Om Katja tycker jag dröjer för länge med att bädda efter jag stigit upp så går hon och gömmer sig under täcket….och lurpassar…och bara väntar…*L*

[LucyInTheSky]
0

Jag vet inte vad jag skulle göra utan mina hjälpredor =)

Men Ruu är en stor kisse som i Melvin och Nemos sällskap tror han är en kattunge.. Det gör ont! Men det är kul att se dom leka XD Ruu är inte så graciös som dom små.. ha ha..

Men bädda sängen de kan dom alla tre! Det hade inte gott hälften så bra utan dom.. =)

anebit
0

Javisst är det kul att få bäddhjälp.

Undrar vad det här är för knöl?

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

[LucyInTheSky]
0

Alla borde ha en sådan knöl under täcket XD

Hawknestgrove
0

Oh ja, här heter den knölen oftast Esther

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

mariia89
0

Känns igen ja… katter under madrassen, på madrassen, samt i påslakanen. Så ser det ut här när jag ska bädda. :P Och Morris har fått för sig något nytt nu, på nätterna går han runt på rygg under sägen och river med klorna i sängbotten i en himlal fart, inget kul ljud att vakna till :D

Maria

Simson
0

Tänk att det alltid är så roligt med sängbäddning?! Mina är likadana. Alltid en kamp om vad som skall göras och hur och när.Glad

Maria: Åker han runt på rygg på golvet och drar sig fram med tassarna i sängbotten?? Hihi! Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

mariia89
0

Simson : Ja det är precis vad han gör den hemska katten Skrattande Så det är mycket bankande på sängkanten om nätterna för att han ska sluta, fast det hjälper inte Tungan ute

Maria

Simson
0

#19 Han får ju både uppmärksamhet och har roligt så varför skulle han sluta?Flört Inte jag. Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

mariia89
0

Haha, ja han har roligt iaf ;) Idag hade matte inte heller lika roligt när det kom 12 st leriga tassar in (dom håller på att renovera utanför så allt är bara en enda lerpöl) Jag jagade katter över hela huset och Morris var vansinnig över att han var tvungen att torka tassarna :P Dom andra tog det med ro. Han är lite hetsig den där Morris :D

Maria

Fagddu
0

Sådär gör min mammas kisse också. Själv brukar jag passa på att bädda precis efter dammsugning, då har mina katter gömt sig någonstans för de gillar verkligen inte dammsugaren. Men knölar kan man ju hitta ändå, efteråt. :)

[LucyInTheSky]
0

Dammsugnings tipset ska jag köra med! Mina är oxå livrädda för dammsugaren.. Nu blir det att bädda sängen efter man dammsugat =)

Fagddu
0

Hehe, man får lära sig alla trick man kan :)

Sidentass
0

Jominsann..känns allt igen här:-)

Puma77
0

Så där hade jag det igår. Thindra hjälpte mig så fins att stoppa in täcket i påslakanet genom att följa med täcket in.

//Pia

[LucyInTheSky]
0

#26 Hi hi, vad duktig hon är!

mariia89
0

Men om man ahr en katt som jagar dammsugarmunstycket då? Flört Någon som har något tips hur man gör då? haha! Skrattande

Maria

Fagddu
0

#28 Hihi, nej, alla mina kissar har varit rädda för dammsugaren så jag har aldrig stött på det problemet Skrattande

mariia89
0

två av mina är rädda för dammsugaren, men den lilla sköldpaddsfärgade damen (som just nu ligger på min mage och pussar mig i ansiktet) tycker den är väldigt rolig, så när jag dammsugar så jagar hon den… haha :D ser ganska roligt ut :)

Maria

[LucyInTheSky]
0

Vi hade en vit kisse när jag var liten som älskade dammsugaren. Men vi kom snabbt på att han var stendöv.. Så han hörde inte det hemska ljudet.. =) Men han jagade oxå efter mamma när hon städade.

mariia89
0

Men denna damen är defenitivt inte döv ;) Hon är väl bara lite knasig!

Maria