Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten
Läst 1110 ggr
maggan47
0

Skrållan från Sturkö bor här

Heter numera Sigrid, nytt hem, nytt namnGlad

från att ha legat under sängen, och lekt för sig själv, ingår hon nu i kattgänget här med Felicia och Beata,

Sigrid som ligger först, Felicia har vit bläs i ansiktet, annars otroligt lika

Beata är väl mer skeptisk till mammarollen är Flisan, eller avstår helt och hållet kan man sägaFlört

va, ska hon bo kvar, Beata frågande!!!

Alexej
0

Vad de är fina:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Kusten
0

Men gud så mysigt de har det tillsammans.

Jag sitter här och bara ler. Så fina! 

Beatas uttryck i sista bilden är ju bara för gulligt.

martdat
0

Beata ser lagom förvånad ut , när kom denna nya till dig?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Fagddu
0

Vad mysigt, de är ju redan som en stor pälshög. Jag förstår inte varför inte mina katter kan ligga sådär och tvätta på varandra i en stor hög. Vad gör ni med dem för att få dem sådär goa och sociala? Har ni specialknarkkattmynta? Flört

Jag känner mer igen den anklagande blicken från Beata som liksom säger; Bo kvar? På riktigt? *suck*

Naquita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tack för att du öppnade upp ditt hem åt en sturkökatt, det är fantastiskt snälla och fina katter, hoppas de 2 sista därute får komma in med.

Fina bilder, det värmer att se, då orkar man kämpa vidare lite till när man vet hur bra ens skyddslingar fått det:)

Skrållan ute på Sturkö:

emjon
0

Vilka underbart gosiga kissar du har magganGlad

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

huskatt08
0

Åh så mysiga missar o vilka härliga talande bilder Skrattande

mymlanbus
0

Så fin hon är lilla Skrållan-Sigrid :)

solweig
0

sigrid är så söt.synd bara att hon inte kommer fram när man är där. hon kommer bara fram när maggan är själv.alla 3 katterna är jättesöta. fast beata är en liten bitch tycker jag.

emjon
0

Maggans kissar är så gulliga och att Beata kan vara en liten bitch är inte så konstigt efter det hon varit utsatt för. Hon vill nog bara försvara allt som hon har nu och vill inte dela med sig till de andra.

Hon har nog inte förstått ännu att mattes kärlek räcker till alla.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Bumbis
0

Vilka gulliga bilder på Skrållan med polare. Det är så roligt att se vad bra de har fått det!

mariia89
0

Vilka fina kissar :) Dom verkar ha det så bra hos dig :)

Maria

mariia89
0

Vilka fina kissar :) Dom verkar ha det så bra hos dig :)

Maria

essut50
0

Vilka vackra katter du har Maggan. Hoppas jag får se Sigrid på lördag när jag kommer till dig.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"