Klämbur med öppning på sidan?
Jag var iväg till vetten med Bandit och när de skulle föra över honom i klämburen så smet han direkt, vilket inte är konstigt eftersom de flesta klämburar bara har öppning upptill. så när det var dags för återbesök så lånade jag en klämbur där man kan öppna både på kortsidan och upptill, dessvärre vet de inte vart de har köpt den för det var så länge sedan så nu undrar jag om någon vet vart man kan köpa en sådan?
Min veterinär vill gärna ha tag i en sådan, det var jätte smidigt att bara kunna sätta öppning mot öppning och det fanns ingen risk att han skulle kunna smita igen.
Lisa
De har tyvärr inga bilder.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Tack, där fanns lite att välja på dessvärre var det antingen eller. inte med både topp och sida. Veterinären ville kunna öppna upptill när katten var sövd för att slippa släpa ut katten om du förstår vad jag menar.
jag ringde till dem och den buren som öppnas på sidan har även öppning i toppen. Jätte tack för hjälpen nu blir det säkrare där nere hos min vet.
De tar även emot katter från Kattvärnet så det är inte enbart mina skyggisar de behöver bråka med.
Lisa

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Vad jag har efterlyst länge, stort tack för ett bra tips!