Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: huskatten
Läst 2766 ggr
Alexej
0

Billiga kattgrejer utan fraktkostnader!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det finns ett företag - Zooplus.com i danmark? som säljer allt möjligt för katter. Inga fraktkostnader till Sverige om man beställer för mer än 39Euro-ca 390 kronor.

Extraerbjudande finns här.

Min favorit, men 2000 kronor har jag inte:(

Lasermus ca 70 kronor och elementsängen för 150 kronor skulle mina nog uppskatta.

Om någon vill beställa kan jag förmedla 10% rabattkuponger (giltiga till maj).

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Putt! Såna där sajter är livsfarliga!Flört

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Oj…så mycket läckert det fanns där!

Men..tyvärr..min plånbok tillåter inga extravaganser alls nu efter Josefins sjukhusvistelser som hon hade på slutet..

essut50
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för länken.

Den här är min favorit,

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

chigak
0

Så fina grejer det finns där. Funderar på att beställa ett klösträd så fort ekonomin tillåter.

mymlanbus
0

Vilka fina grejer :) man blir så himla sugen att handla :)

martdat
0

Var ju ett och annat där. Elementsäng har jag, mycket uppskattad,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Ledin
0

http://www.zooplus.com/shop/cats/scratching_posts/cattreesolymp/15129 den där va ju inte så dum :) bir väl 853.50 lr har jag fel?

Alexej
0

Ja, Eurokursen ligger nånstans på 10 kronor. fast jag har inte kollat sedan länge. Om du vill beställa den, kan jag ordnar 10% kuponger.

Fast den på Ebay var större för samma pris.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ledin
0

http://www.zooplus.com/shop/cats/scratching_posts/cattreesolymp/37583 detta har jag aldrig sett o vad smart hägmatta/sovplats på väggen :D #8 ja du har så rätt i trädet va inte så stort