Övernaturlig hjälp
Nu är det snart ett år sen min Oni försvann, och jag medger att jag forfarande gråter som en bebis efter henne.
Idag var mamma hos en spådam i danmark som har fantastiska omdömmen.
För 1400 kr kanske inte en fråga om var min katt finns är den viktigaste, men mamma frågade ändå.
Och svaret?
Oni finns hos den röda katten.
Så nu, än en gång, sitter man och gråter när man tittar på bilderna, men nu känns det ganska lyckligt, för tänk om Oni kommer hem till jul iaf?
men vaddå hos den röda katten?
hemskt när man inte vet vad som har hänt katten

Vi håller tummarna för att Oni snart är med dej igen!! Man ska aldrig ge upp hoppet även om det känns svårt…många katter har ju återvänt efter att ha varit borta under väldigt lång tid..
jag vet inte, mamma är kvar i danmark så fick inte ställa en miljon frågor.
Men jag vet bara om två röda katter som finns i området, så kanske är det så enkelt att det är någon av dom?

#3 Låt oss hoppas det.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hoppas verkligen att du får tillbaka din kisse.
Det hoppas jag med, men sen kommer nästa fråga när jag hittar henne.. Hur rätt är det att ta tillbaka henne när det troligen är hon själv som valt att bosätta sig där?
Hmm bra fråga, hon är inte märkt då?
Fast kan tänka mig att huvudsaken är att du får reda på att hon har det bra så får väl det andra komma sedan. Är de röda katter du vet hanar? Kanske har hon ju blivit väldigt kär…
Nä, hon är inte märk, hon försvann veckan innan hon skulle id-märkas och kastreras..
dom röda är hanar ja, och den ena gosade hon ganska mycket med, men Oni är mer än "hundkatt" än kattkatt :P