Kattungeförsäkring 40% rabatt Agria
Har ni sett att det är "40%" rabatt på nytecknande försäkring på kattungar nu?!
30 % i kattungerabatt
10 % vid idmärkt eller Sverakregistrerad katt.
Tycker jag verkar bra att få in fler försäkrade katter. Kanske även att få dem märkta också?
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Jättebra ju!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ser att det kanske är lite missvisande trådtitel?
Det är ju 10% även på "gamla" katter om det är nytecknande om de är idmärkta?

#2 Det är ALLTID 10% rabatt om de är id-märkta. Jag har haft 10% rabatt i 9 år…
Hur får man 30% kattungerabatt? Kan inte se?

#3 DET visste inte jag. Har aldrig märkt att det varit någon typ av rabatt för mina huliganer. Står det uttryckligen på försäkringsbeskedet??

#5 Ja, det står uttryckligen i försäkringsbrevet. När jag nu tittar på det inser jag att min ena katt inte har det. Den andra står det "id-rabatt avdragen" efter… Men jag antar att jag missat att skicka id-numret på Wille till Agria
Det jag däremot finner obegripligt är varför försäkringarna alltid kostar olika mellan katterna… Jag och mamma har samma försäkring på två katter födda med 10 dagars mellanrum och olika pris *knepigt* Hemma hadde jag tills nyligen olika pris på tre katter, men då handlade det mer om försäkringarna… Tamlin har högsta möjliga sjukvårdsförsäkring, Geisha hade en lägre (var redan sjuk när jag ändrade Tamlins försäkring så hon fick vara kvar) och Wille en seniorförsäkring som kostar mer och ger mindre… Men med åren har jag mest lärt mig att bara "go with the flow". Jag kommer inte att förstå premierna och försäkringsbrevet. Det kommer inte att överensstämma i betalningarna (när Geisha dog och jag avslutade hennes försäkring får jag nu betala MER i två månader innan det sjunker… mycket förbryllande…) och jag kommer inte att begripa något av avdragen. Men på det stora hela gör jag ändå en bra deal när jag betalat ca 2500kr för tre katter på ett år och fått 16000kr av Agria i retur… Agria skulle kanske helst se att jag glömde att ha täckning på kontot :-D

Ja, det är väl till & med 10% rabatt / st!?