Försvunnen 19/10 Skoghall

Hoppas det! Vilken otroligt vacker katt!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
ja verkligen. Hoppas du hittar honom

Hoppas att du snart får hem honom

Oj det var en maffig misse! Hoppas verkligen han kommer tillrätta igen. Han borde ju rimligen vara lätt att känna igen om man får korn på honom. Sätt upp massor med lappar runt omkring, annonsera i tidningen, Blocket, Upphittat, hos katthemmen etc. Anmäl också honom till polisen som bortsprungen så han finns i "rullarna" så att säga.
Håller tummarna att han dyker upp igen!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Hej, jag lägger honom under "Bortsprugna katter". Där finns också en länk till en artikel om vad vad man kan göra.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Oj, hoppas att du ska finna honom! Vet hur det är, Stuart har varit borta i 9 veckor nu och det så ledsamt.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att du hittar honom.
Dessutom var det bland det finaste jag sett…vilken snygging!
Jag har gjort allt det! så nu är det bara att vänta. Fast jag tror tyvärr att vi har dett honom för sista gången. Han har aldrig, aldrig, aldrig gått sin väg på tre år. 

Åh vilken vacker katt!Hoppas ni finner honom!
Trim, var han id-märkt, så kolla för säkerhets skull med SKK så att han verkligen finns registrerad hos dom. Man vet aldrig…en del missar att betala in registringsavgfiten, då blir han inte registrerad, samt att många glömmer att uppdatera med aktuella telefonnummer och adresser.
Även sjabblas det på SKK, att katter registreras på fel människor osv. så det är värt ett telefonsamtal.
Ge inte upp! Läste senast idag i VF om en katt som varit borta ett år från Våxnäs i Karlstad och en tjej hittade honom på vägen till sitt jobb på Stuvbutiken, Våxnäs. Han var id-märkt.
/Bumbis
Läste slarvigt igen, såg att han var chipmärkt, kolla med SKK!!
/Bumbis