Kattbädd till förmån för hemlösa katter!
Hej allihopa!
Jag har följt er sida ett tag och tycker att det ni tillsammans åstadkommer ofta är ett himla mirakel, så många katter som fått ett gott liv genom er! Själv hjälper jag föreningen Rädda Katten, är stödfamilj (fantastiskt kul) och fungerar som webmaster.
Nu vet jag att ni redan hjälper till så himla mycket, så jag är lite
att höra om ni vill hjälpa till ytterligare.
Ett sätt att få in pengar för verksamheten (som är helt och hållet ideell) är att tillverka div produkter för försäljning. På vår hemsida under webshop kan många av produkterna ses: www.raddakatten.se src="http://www.siames.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" /> Vår senaste produkt är en Lexington-inspirerad kattbädd i pälstyg och bomull, vändbar som ni kan se på bilden och tjockt fodrad. Måtten är cirka 45x40 cm (andra mått kan såklart beställas) och finns i mörkt blått och mörk röd. Den kan beställas redan nu även om den inte hunnit komma ut på vår hemsida.
Priset är 300 kr, frakt tillkommer (om du inte har möjlighet att hämta bädden i Lund). Genom att köpa en kattbädd ger du samtidigt en hemlös katt en vaccination mot kattpest och kattsnuva! Beställa gör du genom att maila till mig d v s: webmaster@raddakatten.se All vinst går till vaccinationer.
Kanske någon här faktiskt behöver en kattbädd eller en fin present att ge bort?

Jättefina! ´tyvärr är jag pank,,,, attans,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Inga problem Martdat, du kan höra av dig till mig när det passar plånboken
. Roligt att du tyckte att den är fin, det är jag som syr dem…

ja mina kissar skulle älska den, åtmindstonde två av dem som älskar att trycka ned sig i små utrummen.,jusst nu trycker de offta ned sig i en fruktkorg av rotting,, hur de nu får platts,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Haha! Jag har sytt skinnbäddar till mina egna katter som de bara fnyser åt, bortskämda rackare. Men alla stödkatterna har älskat att krypa ner i dessa bäddar, gärna flera i en…

En sån vill jag ha :) Hur fort kan man få den (kan hämta i Lund)? Vill ha en blå, men jag får väl skicka en beställning ^^

Hej Bananacosmicgirl!
Du kan få din inom 10 dagar, de sys upp på begäran. Du kan väl skicka ett mail till mig på webmaster@raddakatten.se. Skriv också om du önskar din bädd i en annan storlek. Supertack för ditt stöd!!

Vad duktig du är..dom är fantastiskt fina o säkert sköna också för kisse att ta sin nap-time i:-)

Tack så mycket! Roligt att kunna göra något för de hemlösa katterna, vars situation verkligen är katastrofal… När ska kommunerna egentligen vakna upp?

Väldigt snygga, får ta och köpa en när jag flyttat ned till lund :-)

dom såg jättesköna ut… finns de att sy upp i mattemodell?…
…inte akuellt för mej just nu för det dammar i plånboken… men kanske längre fram….var i Lund i för ett par veckor sedan….betyder kanske att jag måste göra återbesök?…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Jätteläckra. Får ta sig en funderare och kanske inhandla en framöver. tror min lille skit skulle gilla en sån.
//Pia
Jättefina kattbäddar som du tillverkar och säljer till ett så gott syfte. :) Personligen har jag också en tämligen dammig plånka, men det kan ju bättra sig vad det lider. Det är annars en typisk "vill ha produkt".
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

finfina bokmärken på hemsidan! 
hoppas att du syr dom ett tag till så jag kan bestämma vilken färg jag vill ha som passar ihop med möblerna i nya lägenheten :)

Bäddarna kommer att läggas ut på hemsidan och finnas där ett tag, så det är bara att återkomma. Ska lägga ut en bild på en röd variant också.
Om någon av er bor i Lunda-trakten så kan bäddarna ses på torghandeln framför Domus den 7 juni, om ni har lust att komma dit och känna och klämma på dem! Massa hembakt kan man också köpa! Kommer också att köra en kampanj mot sommarkatter då.
Ursnygga! Hoppas du får in mycket här!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
det där är väl något för zenitha, tror jag.
Åh vilka snygga bäddar, synd att inte mina katter gillar såna. Men man kanske kunde testa igen, funderar…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Hej Allihopa!
Här kan ni se hur den röd-stjärniga kattbädden ser ut, tusen tack till Lena som beställt den!!
I nästa vecka kommer kattbäddarna att läggas ut på vår hemsida: www.raddakatten.se De kommer då att ha ett högre pris, men om ni anger "Hittekatter i fokus" vid beställningen via webmaster@raddakatten.se kostar den fortsättningsvis 300 kr/ st. Ha en skön söndag!
Jättefina :)
Så snygga, bara!

finns dom kvar till hösten?… hoppas komma neråt trakterna under semestern kanske….å då kanske plånboken är gladare….

Hej Marianne!
Jag kommer att fortsätta sy bäddarna så länge det stjärnklara tyget går att få tag på, och förhoppningsvis fortsätter tygleverantören att köpa in tyget även till hösten. Kom ihåg att ange "Hittekatter ifokus" vid din beställning bara, så får du bäddarna till det pris som angivits ovan, d v s 300 kr/st!
Nu har jag beställt en blå och en röd..
Fan att jag inte har 300 kr nu, jag VILL ha en blå. och de tär verkligen VILL HA.. jag får hoppas på lite examenspengar :)
Du har verkligen gjort ett fint jobb med dem :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Går de inte göra dem i andra tyger då?

Tack så jättemycket för allt beröm
.
Det knepigaste har varit att välja tyg som passar många. Nu har jag gjort en variant för mörkhåriga katter, rött stjärntyg med mörkrött fleecetyg och blått stjärntyg med blått fleece. För alla (inklusive mig själv) som har svarta katter och som inte äälskar att tvätta stup i ett…
Har ni speciella önskemål när det kommer till färger, så gör jag mitt bästa för att uppfylla dessa. Ha en mysig kväll!
Åh underbart. De ljusa är jätteläckra men har man svarta så är de inte så ljusa så länge. Är jättesugen men får vänta ett tag. Kommer jobba en hel del i sommar och en present till Tudors födelsedag kanske i Juli.
//Pia

Puma77, jag återkommer med bild på bäddarna för mörka skönheter!
Ser fram emot dem. De ser så himla proffsiga ut.
//Pia

jag gillar de blå bäst… KAN bero på att jag är ursvag för just blått…. men vad gör man när ens katter ät en ihopblandad kompott?…en gråspräcklig sköldpadda, en svartsmoke, en röd-vit och två svartvita…. betyder ju bara en sak….. BLÅTT…..

essut50, jag har mailat till dig, behöver lite mer info av dig innan jag kan börja sy dina bäddar, bl a vilken färg som du vill ha på det enfärgade tyget; vitt, blått eller rött?
#33 Har svarat dig via mail…

hur många blåa till har du tyg till?…*nervös*….

När jag var hos leverantören i veckan fanns det flera rullar med blått stjärntyg, så än är det ingen brådska MariannE11!

Mmmmmm me like
//Pia

den röda var läcker med.
Vad ligger frakten på ungefär. Du har säkert skrivit det någonstans men jag ser ju som jag gör
//Pia

Det billigaste sättet som man kan skicka bäddarna med, kostar 55 kr (2 st kostar 77 kr).
Det är inte dyrt.
//Pia
#39 Ta två som på bilden dom var läckra.

bra Puma att du inte ser något så jag slapp erkänna samma sak…
ska se om jag kan vänta lite för det vore kul att ta två… ekonomitänk här vet ni….vet att jag tänker blått men vad tar man när man har blandade färger på kissarna…..svart, grått, rött tar överhanden o det vita är liiite sparsammare förekommande…gäller nu bara om jag kan vänta för att jag är ivrig…

Jag var och hämtade min igår :D Så här ser den ut med diverse katter i den:
http://www.cosmicuniverse.net/mathilda/stodhem/disneyiv/index.htm
(lite andra bilder också; köpte också en tunnel igår, på Rusta, som blev mycket populär…)

Åh, så underbara dina stödkatter är!!!!!!!! Sedan har de ju en toppenstödmatte oxå förstås! Vilka fina bilder! HUR ska du kunna lämna bort dessa små troll?? Lycka till i helgen!
Så fina sängar! Ja de där tunnlarna är poippis1 Och hållbara1 Min ligger ute i kattgårdn, där har den legat ända sen i höstas och den är lika fin!

Kanonfina bäddar! Jag vill oxå ha, ska bara vänta på att sommarlönen ramlar in:)

Ååå jag skulle jättegärna vilja ha en ,men tyvärr har jag inte råd på ett bra tag framöver.
Hur långt fram i tiden kan man beställa ???

Hej Mizzi!
Det beror som alltid på hur länge återförsäljaren har tyget i lager (och det kan de aldrig svara på tyvärr), och så länge jag har ork att sy dem förstås… Men hela sommaren i alla fall!
Essut, dina bäddar är skickade nu, hoppas att dina katter får stor glädje av dem!

Så jättefina bäddar!

*visslar o puttar fram klockan*…
Kattbäddarna här hemma är verkligen populära. Jag som har köpt så många bäddar förut som jag har fått gett bort för ingen av mina har gillat dom. Men dom här har katterna gillat från första dan..Så nu ligger Pontus i den röda och Milou i den blåa. Fel färg kan man tycka.

nu har jag beställt…
…. o jag kan inte vara sämre än essut….. visade en arbetskompis bilden o han funderar på att köpa bäddar till sina kissar…..
Åh va roligt Marianne, vilken färg blev det?

det blidde två blå….för att matcha allt annat blått här…..med lite tur kanske jag kan pressa ner Bruno i en… eller så får jag specialbeställa en rottweilerstorlek till honom…..
du tvingade mej ju essut….
…. det är den versionen jag får köra med…. själv fick jag ju inte bestämma ett dugg.,….
Det var därför jag sms:ade dig igår om bäddarna. Ville bara säga att alla dina katter behöver nya bäddar.
Imorse när jag kom hem så låg Pontus i den röda igen..Han ville inte komma och hälsa på mig alls.
Måste berätta att när Sarah var här och åt pizza med mig så gömde inte Pontus sig alls. Man blir så glad när sånt här händer. Milou var med oss på bordet och åt pizza hon oxå..
vill ha också, tar en röd, har skickat min beställning i kväll
det är denna som jag vill beställa, passar perfekt Maggan47
Timjan kommer att bli så glad för bädden. Ja även Beata och Flisan tror jag..
Jag väntar fortfarande på att plånboken ska sluta damma
Men SEN… Då SKA jag ha en sådan 
Medarbetare på jack russel terrier

Marianne & Maggan, era kattbäddar är skickade! 
Tusen tack för ert stöd!!
åh tack, ska bli så kul att se, vem som bestämmer sig först för att prova, ska göra fler beställningar,
alla måste ju få varsin, eller hur kram Maggan47
Just så är det Maggan, alla katterna vill ha sin egen.

#64 Underbar bild :)

Ha ha, känner igen det där även om min Thindra är två år så ska hon vara med. Tudor tittar hellre på.
På torsdag inkommer min lön och då blir det en beställning minsann. Det lutar åt en röd, vilket passar i rummet.
//Pia
Vilka bra hjälpredor du har..
Skulle så gärna vilja ha, men jag vet att det inte är någon ide…..

vilka kanonhjälpredor….. ska alla ha varsin?….. då behöver jag sisådär 11 st till…..
… om inte kattungar kan dela förståss…
väntar med spänning på leverans… får vänta till torsdag med utdelning så jag kan observera ALLT…..
#70 Jag trodde oxå att det inte var någon mening att köpa dessa, men jag tog en risk hade planer att ge bort dom till Maggan som vanligt. Men båda katterna tyckte om bäddarna konstigt nog. Så jag tycker du kan en köpa och testa..
#71 Köp bara till dina egna katter, då blir det bara fem, det är inte så många.

Min röda kattbehöver också en röd bädd! Kan jag beställa här?

Priset är 300 kr, frakt tillkommer (om du inte har möjlighet att hämta bädden i Lund). Genom att köpa en kattbädd ger du samtidigt en hemlös katt en vaccination mot kattpest och kattsnuva! Beställa gör du genom att maila till mig d v s: webmaster@raddakatten.se
All vinst går till vaccinationer
Kopierat från #0
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Åh, vad ni är fantastiska här på iFokus, jag kan meddela att Rädda Katten aldrig har haft en produkt som betytt så mycket för våra hemlösa katter, och de flesta beställningar kommer härifrån!
Solveig, maila din beställning till mig: webmaster@raddakatten.se så ordnar jag en bädd åt dig! Jag behöver bl a din adress och då är det bäst att maila till mig direkt.
Nu har jag varit sugen länge nog och mina kissar tycker det är så orättvist att flera av kissarna på hittekatter har fått dessa bäddar. För att mina kissar inte skall behöva känna avund så får inte matte här vara sämre än att tillmötesgå dem.
Nu har jag precis beställt en blå och en röd till mina sötnosar.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
JAg vill så gärna, men det blir en lusentapp för mig…….
#77 Varför inte bara köpa en, katterna kan ju dela på den..
Ja, vill så gärna… HAh, ska upp på magasinet och leta bland mammas gamla kopparkärl, ska slänga ut dem på Tradera! då kanske det kan bli plats för bäddar! Revisorn säger DEFINITIVT NEJ just nu. (plånboken, alltså) har eventuellt ett stundande bilköp framför mig, nämligen….tyvärr….
Ja här får kissarna dela för jag har beställt 2 fast det finns 9 katter här. Vi får väl se vad som händer när bäddarna väl är här och de blir likadana som de du beställde Essut med andra mått bara.
Åh så mysigt kissarna har det helt ljuvligt när tre kissar på en och samma gång. Är möbeln inte förankrad för den ser ut att stå fritt i rummet? Eller är det så att du har lugna och stillsamma kisssar du kanske skulle villja byta med mig?
De höga klösmöbler vi har spänns mellan golvet och taket och husse har ändå fått skruva fast dem i väggen. När katterna här springer och leker så kastar de sig upp så skruvarna lossnar sakta med säkert.
ÅÅÅÅ En sån vill jag ha till mina katter.
Jag vill oxå ha en sån…
#82 vilken lycka för dina kissar, men jag tog den större modellen..
Förbanne mej om inte mina kissar skulle tippa den. Men den är fin. Har tyvärr ingen stans att ha en.
Jenna:(
# 86 Mitt på golvet
Där tänkte jag ställa min, sen får man väl spika fast den
För alla som är avis, så kan jag berätta, att den fina nedersta villan i möbeln är det ingen som vill vara i 
I detta sammanhang så får jag väl lägga in en låt…..
Helläcker är den men mina kissar skulle tippa den. Den vi har i hallen har en lika stor platta som på din och med tre stolpar. Den sitter fast i taket och ändå svajar den. Typiskt för mina kissar också ju högre upp dessto bättre.
Jaha om ja skulle beställa en bädd nu då? *fniss*
//Pia
Nu har jag mailat.
//Pia

Gunilla - har du gamla kopparkärl?!!!??!Glöm inte att lägga ut länken!
Åh, finns det intresse? Det är garanterat inget fusk, de är köpta av min mma för länge, länge sen, så det är inget sånt där nyslabb, inte. Men de är INTE putsade. Fasiken, nu snodde jag tråden IGEN….. Nä nu snackar vi kattbäddar! Funderar starkt…….
Ok, Ok, jag fick ge mig för era påtryckningar. Jag har betsällt…. Shit glömde säga färg. Blå vill jag ha. Passar i vårt kök

Bäst för dig att göra en beställning när du snor min tråd på det viset
!
Gunilla, vill du ha en blåstjärnig med blått enfärgad fleece?
Hm….. tänker…….Ja det är nog bäst. Det får räcka med att stjärnorna är vita. När mina typer kutar ut och in genom fönstret, så är de itne sååå rena.
Som du ser, så är pengarna på väg. Haha, jag bör väl snart få en utmärkelse för att vara den BÄSTA TRÅDSTJÄLAREN PÅ FOKUS…. Nämen, nu var jag där igen! Kan i alla fall berätta för er, att jag var nr 15 av alla som beställt här inifrån!
Var jag nr 14 då
//Pia

Och det är värt en fanfar, tuuutitut!
Jag fixar en bädd med blått foder till dig Gunilla!
Nu har jag inte mina trogna små Medarbetare hos mig längre, de har flyttat till alldeles egna jättefina hem, men ojojoj så tomt utan dem… Alla stödkatter har en speciell plats i ens hjärtan!

Japp, du var nr 14 Puma!
Kan det vara någon bra 21-film idag månne tro?

idag fick jag mina 2 bäddar…. jag blev jätteimponerad av ditt arbete med dom… trodde att dom skulle vara mindre än dom var… det började med att Bruno genast la sej i den ena…. å hunden Nero har testat den andra lite….ska kolla upp hur det går här senare med provliggningen….
tack Maria-I för dom underbara bäddarna!

Vad jag blir glad att höra det! Du får rapportera hur det går därhemma!
Vilken rolig läsning denna tråd är. Och jösses vad du måste känna att ditt jobb är uppskattat. Bäddarna ser på bilden ut att vara kanonproffsiga och sen får du alla rosor av dessa beställare sm fått hem sin beställda bäddar.
//Pia
Var jag nr 13 då och hur går det då när dina små trogna Medarbetare flyttat. Klarar du av göra alla bäddar själv?
Så fin!
Lilla söta beata… Det var den kissen, som hade haft ett sånt helvete, rent ut sagt? Söndersparkad i munnnen ?
tyvärr inte bara i munnen, blev hon sparkad, utan hennes dåliga mage, diarré, beror på att hon inte kan hålla tätt, blivit sparkad i rumpan, magen, ja. överallt, hade väldigt sliten päls, och var undernärd, nu fäller hon stora hårtussar, eller tovor, kan jag säga, ser ut soom gammal sliten päls, och runt kragen har hon fått jättestora kala fläckar, men det kommer fjun där, nu, och vi har tagit alla möjliga blodprover, och hon har bra värden, förutom sitt hjärtfel då, men vet inte vad det beror på, och det vet vetten inte heller, kliar sig i garnet bara, men pigg är hon, och äter hela tiden, blötmat bara förstås, så det kan ju knappast var foderallergi, brukar väl dom som äter torrfoder få, har gett henne allt som kan stoppa, lammfärs, morotspure´, etc, men icke, vet att hon blev avmaskad i jourhemmet, men kan det vara ide´att göra det igen, har inte sett något i bajset som tyder på mask, och tro mig, jag har tittat
Maggan47
Dax att köpa två bäddar till bäddar Maggan??

Åh, så fin Beata är i sin bädd, så underbart att hon fått en fristad hos dig Maggan… Så svårt att inte börja störtböla när man tänker på henne!
#102 Ja, det är hur kul som helst!!
Emjon, du var nummer 13! Ja, det blir svårt att göra bäddar utan Sessan och Sotis. Men nu ser det ut som det kommer hit 4 nya Medarbetare till helgen, lite yngre, men säkert lika hjälpsamma
… Visar er bilder sedan!
Åh Maggan vilka underbara bilder på dina kissar i bädden. Felicia som är så snäll och låter ettermyrisen förlåt Beata få ta bädden måste väl få en egen.
ja, hon måste väl det, lilla söta Flisan, får beställa en till, i blått denna gång, mailar dig under dagen Maria
Maggan47
Flisan fundear, behöver kattbädd, jag, har ju en stoooor redan, kolla in tassen under kudden, (vem kan bädda rent nu)
Maggan47
Nu Maggan är det stor risk för kattnappning så otroligt gulligt mjukisdjur du får dela säng med
.
Men Maggan, Timjan måste ju oxå ha en?
Men kissen går väl inte ut, så mask kan du väl utesluta? Hill´s har allergifoder som mjukmat också. Ska ner i veckan och köpa en platta med burkar åt Esther.
Har fått rådet ang. Beatas mage, att köpa Mjau med kalkon, och ge henne, så nu testar jag det, Hills blötmat äter hon inte, som är så matglad i vanliga fall, och till dig Maria, nu har jag mailat dig ang. 2 kattbäddar, 1 blå med blått stjärntyg, och blå fleece, en med blått stjärntyg, och röd fleece, lite variation. är så jättefina kram Maggan47

Jag fixar till dig Maggan! Kul med en ny variant!
Gunilla, tack så mycket för extrabidraget…

Hej Allihopa!
Nu har jag beställt den sista rullen blåstjärnigt tyg som finns hos leverantören
(minst 7 meter, förhoppningsvis lite mer), så ni som går och funderar på en blå bädd får kvicka er på att bestämma er. Tyvärr kommer båda tygen att utgå som det ser ut nu i alla fall, det röda stjärntyget finns det emellertid fler rullar av än.
Idag hämtade jag kattbädden o jösses vad fin den var o stor;) Lilla Tudde hoppade i och bara huvudet stack upp *fniss*
Tack så jättemycket o jag tror säkert den kommer bli en hit.
//Pia
Hihi
Jag har köpt en annan kattbädd. Men ska köpa av dessa här oxå till hösten.
Jenna
Ja Jenna, den var inte dum! Lätt att hålla ren!
Jo de är strid om dem.
Puttar upp! KAn tala om, att matglade Esther vägrade gå ur den i morse. Hon var väl rädd, att nån skulle sno platsen… Så de är verkligen prisvärda och vackra! Så himla välsydda!

Så helt fantastiskt fina kattgömmor.
visst är dom fina och välsydda, så himla glad för min, och för dom andra två som kommer, och vilket jobb du gör Maria med dessa, och vilken hit, att kissarna får pengar till vet. besök kram Maggan47
Ja en vaccination ger man till en katt vid köp av en bädd. Tycker det är kanon. Imorse när jag skulle gå upp låg ingen Thindra i sängen, inte heller i soffan. Hm Tissade över sängkanten och fick se henne mysandes i kattbädden *fniss* så skönt hon såg ut att ha det och tror nog hon myste för fullt.
//Pia
Nu har jag beställt en blå kattbädd till Bamse
Jenna:)
Då kanske jag kan hoppas på att mina också snart är här för kissarna väntar med spänning.

Emjon, dina skickar jag idag! Upptäckte ett fel i tyget när jag sytt den ena bädden färdig därför har jag sytt upp en ny röd bädd till dig!
Det är bara sååå kuuuul att se hur alla bäddarna används! Fantastiskt roligt att i princip alla katterna är nöjda, även de svårflörtade.
Tack för din info och vad snällt av dig att sy upp en ny. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge enligt gammalt ordspråk.
Ja igår låg lilla Tudde i den hä hemma. de ser verkligen ut att tycka de är sköna och trivs i dem.
//Pia

Nu kan jag inte hålla mig längre utan nu har jag också beställt en röd åt min lille gråa skruttunge. Få se om den duger åt herrn.
Köpte en fin bädd i februari som det var dragkedja under så att man kunde ta av och tvätta men tji fick jag han har inte legat en gång ens i den bara kollat den. Däremot tryckte Rasmus ner sig i den så jag fick gå och köpa en stooor åt honom som han faktiskt låg jättemycket i i början men nu var det ett tag sedan.

Liiiite trångt
Här kan man sträcka ut sig.

Kanske det är för varmt sommartid.
Jag tar bort fleecefiltarna
från bäddarna och har svala lakansbitar i stället.
Jenna

Här kommer mina bildbevis….
Zazza får vara nummer 1 för det är hon ju…

höll knappt på att hitta fler….trodde faktiskt jag hade fler bilder…. men en till har jag… vet inte om denna hamnat fel dock?….

Så underbart att se att kattbäddarna används…
Kanske göra en hundvariant, go vovve du har Marianne!

Inte dumkatten!!! Gosig och go tager man det som känns rätt för stunden. Matte får väl skylla sig själv att hon fläker upp datorväskan så att den ser inbjudande ut *fniss*
Thindra älskar kattbädden. Hon riktigt myser i den.
//Pia
KAttmatte, ibland så är han dumkatt. Men en älskad sådan……

Kolla in magen, dessa brödrar har blivit nappade sedan andra livsdagen och det syns!

sådana fina hjälpredor är ju alltid till nytta för humöret iaf….
kan meddela att till små hundar är bäddarna perfekta…. Nero voffar att den är värd fem hundben…..
Tack för bäddarna som kom i veckan jag har inte själv sett dem för jag är på landet så husse hämtade dem. Enligt honom så var det Aramiz som var först framme att provligga och den föll honom i smaken.
Haha, jag fick vända på den röda. Dvs fleecen inåt. Mer populärt
Vet du hur många du sålt nu.
Det måste bli pengar till hjälp åt katterna.
Jenna

Runt 25 st härifrån! Och ja, vår kassör hoppar jämfota av glädje!! Det är helt fantastiskt!! Och mkt välbehövligt. 
Oj. det är en himla massa vaccinationer;) Underbart och där ser man vad vi kan åstadkomma med denna sajt. Här älskas bädden som så många andra ställen:))
//Pia

# 152 jag tror att Bruno föredrar även han med fleecen inåt…. har viss testverksamhet å i nästan alla fall har han valt fleece…
Fleecen inåt här också, mina är väldigt noga med val av bädd, och denna har fått godkänt Maggan47
Hihihi nu har jag också beställt en marinblå bädd….=) Längtar!
Uppdaterar med bilder sedan.
Ljus och kärlek!
Jag vill oxå ha! :-) Ska nog beställa två till mina pojkar.
Går de att tvätta måntro?
#160 tror att det stod 30 grader på dem.
//Pia

Jadå, 30 grader.
Men tyvärr är det blåa tyget helt slut nu
. Det finns emellertid blått och vitt randigt tyg.
Maggan, Ann-Britt, Jenny och Linda, era bäddar är nu skickade!
Åh tackar så hemskt mkt. Jag längtar=)
Kramar i massor!!

Kramar tillbax, ha den mysig dag i värmen!
Här kommer fotobevis på att rätt katt hittat Jättefina kattbädden som vi fick i dag.
Jenna+ Bamse (gamlingen)

Nu har jag hämtat den fina kattbädden på posten….. men jag vet inte vad det är för fel på mina katter som inte vill sova i kattbäddar. Har köpt ett flertal men icka sa nicke………
Jag kan väl undersöka den då! Men inte sover jag i den….. kanske i vinter…………..
Oj va fina dom är jätte mysiga för era kissar
Malin

Tack så jättemycket för alla fina bilder på era katter i bäddarna, det är ju så kul att se om de uppskattas!
Bamsekram till er alla och supertack för ert stöd!

Inget blått tyg????
Hur ofta står du på torget i Lund??? Jag bor 15 min därifrån! Jag missade ju denna blogg då när du stod på torget i juni! 

Hej Lilo-Nova!
Vad trevligt med en Lundabo! Jag kommer att stå på torget igen och sälja hembakt och informera om kastrering m m så fort studenterna kommer tillbax!
Tyvärr har leverantören inget mer blått tyg och nu är det röda tyget snart slut också
. Men kanske du kan tänka dig ett annat mönster?
Hur länge kommer du hålla på att sy dessa kattbäddar ? skulle vilja köpa men har inte råd just nu men senare
Kram Malin
Så länge hon lever hoppas jag;)
//Pia

Har du några förslag på tyger du ska köpa???? Jag är inte riktigt lundabo! Men Kävlingebo är jag!

Hm kanske beige/ svart/champange/Mullvadsbrun/vit! Sån fleec med katt tassar på( avtryck) I love it! Sen ett enfärgat tyg! Hm det kan bli en ny hit! 

finns det lila med tassar på ;-)

#178. Den va fin :)

#179 Tack vännen! 

Lilo-Nova, jag har fått en ombokning så det finns tyg till en blå bädd till dig! Maila mig på webmaster@raddakatten.se

Till Malin!
Det röda stjärntyget är fortfarande inte helt slut, men sinar rejält.
Men, till hösten lanseras en ny varm bädd med mer höstlig look!

Kan inte bestämma mig!!!!!!
Nu har mina kattbäddar kommit och efter lite fundering så bestämde sig Zita och Astrid för att brottas om den lilla bädden. Upptäckte att anledningen till detta var att Astrid trott att den stora var en ny och mjuk kattlåda bara för henne.
(Vad är det med vissa katter och tyg?)
Men eftersom de var så lätta att tvätta är båda nu mycket uppskattade och populära sovplatser. Så mycket jamande och tack från oss! :)

Nämen, vilken busa Astrid är!
Kanske jag la i för mycket fyllning
i den stora bädden…
Haha, kanske, men mest är det nog för att hon anser att allt tyg måste vara en toalett bara för lilla henne :D
Malin:
Finns det några bäddar kvar att köpa?
Jag skulle vilja ha en med rött/rött stjärntyg
Jihoo…nu har jag beställt en röd kattbädd:o)
De är så fina… HAr en röd och en blå. Men hur ska jag få kissarna att ligga i dem? Till en böjan, så var de poppis, men nu så väljer de andra knasiga platser…..

#189 Lite kattmynta har du väl??? 
Mina är immuna mot kattmynta. de reagerar inte ens, när jag har burken öppen på bordet…..