Hittekatter iFokus

Hittekatter

Läst 1259 ggr
Linda79
0

Tavlor till förmån för hemlösa katter!

Hej alla kattmänniskor här på hittekatter. Jag har fått förfrågan om att göra tavlor på beställning. 100 kr kommer i så fall tavlorna kosta och då går 50 kr per tavla till KKS. Dom andra 50 går till matrialet jag använder.

Alltså tjänar jag inget på det, jag gör det för att jag brinner för att hjälpa en toppenförening att hjälpa katter i nöd med en liten slant.

Kram alla!

Jenna-Gun
0

Alltid bra med nya idèer för att hjälpa .

Ser fram mot att se dem.

Lägger du dem  på auktionsforumet då.?

Jenna

Linda79
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänkte att jag tar beställningar. För det är så ledsamt att måla ett par stycken och så är det ingen som vill ha. Jag målar i alla teman och även andras katter. Vilket man föredrar. Men jag målar i eget stuk. Vill man ha mer detaljerade tavlor eller specialbeställning så kostar det 50 kr extra som 30 kr av dom går till KKS. Fler bilder finns om man söker på Cats in space här på forumet.

Bifogar exempel på olika motiv=)

Tavlan nederst hade ej torkad då jag tog kortet så den blänkte lite…

Linda79
0

Tack alla på förhand=)

AmeliaWatson
0

Har du några exempel att visa upp på kattavlor du målat tidigare?
*mycket intresserad*

Linda79
0

Tyvärr är den enda jag har i Stockholm. Min farmor fick en av mig som var gjord i blyerts, men när hon gick bort så försvann den bland arvegodsen. Men vet du? Jag kan tecka en snabbskiss nu så tar jag kort och sätter in.

Kram!

mymlanbus
0

Jag är med nyfiken… och intresserad :)

MariannE11
0

*vaknar till*…. låter väldigt väldigt spännande… jag är klart intresserad… vore ju toppen att kanske få sina egna kissar avtecknade…..Glad

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Linda79
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hihihi här kommer en väldigt snabb skiss. Jag understryker att jag använt en usel blyertspenna. Jag tänkte att man kan välja på oljemålning och kolpenna eller kanske akvarell.

Blev inspirerad av denna bild,,,

Kram// Linda

Linda79
0

Bilderna ser olika ut men storleken på bilderna är olika…men som sagt en snabb skiss.

Jenna-Gun
0

Jättebra

Linda79
0

Jag förbättrade den en del så den nya skissen ska jag ta kort på sen…jag var inte nöjd.

Tack snälla!