Lilla Gubben nu sover du gott...
Måste bara starta en tråd för den underbart fina katten som idag fick somna in pga av lång vanvård. Jag hoppas aldrig mer jag behöver se detta igen för det kommer jag nog inte klara. Älskade lilla vän nu har du fått det bra och aldrig ska någon mer får göra dig illa… Ja kan inte sluta gråta och hoppas att alla kan lära sig något av detta. Vänta aldrig med anmälan för en dag är det försent
Sov sött älsklingen. Du kommer få massa kompisar i himmelen
Så fint skrivet. Ja lille vän, ingen kan nånsin mer skada dig……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

snyft, snyft, snyft 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Vila i frid.
Sorgligt att detta ens ska hända ett oskyldigt litet djur…
Nu är du i regnbågslandet där du slipper lida något mer.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Sov gott lilla 

Lilla hjärtat , jag blir så ledsen på alla dessa små liv som plågs där ute…
vila nu i frid
Lille söte kisse, nu är plågan slut och du får röra dig fritt på vida ängar tillsammans med många andra kissar fjärran från allt ont du fått uppleva.

vila i frid lilla vänen =*/
sov gott lill gubben.

**STORT beröm för din hjältemodiga insats!!!!!!!!!!!!!!
**
Sov gott lille vännen, nu är du fri
Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga 🌺
Nu springer du på ängarna och är glad med kompisar som vill dig väl.. högt älskad av oss alla.

Sov gott lilla vän du har det bättre dit du kommit

Rest in peace
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Sov sött lilla vännen nu är ditt lidande över.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Lilla..missen…nu har du fått ro..du har fått frid..och blivit omhändertagen av andra små änglamissar på en plats där gräset är så mjukt för små silkestassar..
tårarna bara rinner, när jag läser detta, (har jobbat hela helgen) lilla lilla älsklingskissen, nu är du en älskad katt vid regnbågsbron, där finns alla människor också som älskar små kissar, och du har en famn att krypa upp i, frisk och kry, och du behöver aldrig mer vara rädd, för någon, samt alla kisseänglar som finns där, för lek och sovstunder ihop Maggan47

Tack alla för era tankar! Jag tror han ser ner på oss och vet att vi bryr oss om han!
Ja stackars kisse, fy hur han måste ha haft det
Fäller några tårar för Mel och för alla olyckliga, oönskade katter i välfärds Sverige. Önskar man kunde göra mer… Högaktar dig för din insats för dessa katter!
Åh, Kusten så fin! Kan ingen medis lägga ut den vackra ängeln direkt i inlägget, för tydligen är det många som missat den! Den är så fin!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....