Keyla ska opereras i kväll
Är så nervös , man ska fixa till såret i nacken som inte vill läka ordentiligt ,,Veterinären bestämde sig för att hjälpa henne på traven..
keyla väger i dag 3.9kg helt otroligt och om allt går bra flyttar hon nästa vecka.
problemet med såret är att hon krafsar sönder det hela tiden, hon kan ju inte ha tratt då såret ligger i nacken och tratten skulle ha skavt sönder såret ..
så håll tummarna för henne i kväll kl sex
Jag ska hålla tummarna för gulletösen.
//Pia

När Doris kliade sig i nacken för att hon hade några rivsår där. Så fixade jag en snygg polokrage åt henne genom att ta en socka och klippa av foten och sedan trä skaftet runt halsen. Det sitter ganska tigt utan att kväva katten. Och det skyddar huden ganska bra i alla fall.

Vi håller hårt i tummarna här..du ska se att det kommer att gå bra..!

#2 vi har gjort så i veckor nu , men eftersom såret varit så stort .måste hon opereras ,,,men hon mår bra

oj men att det blir någ bra ska du se :)
men att när sårs läks så kan det klia i de oxså vad jag har hört iaf :P så rätta mgi om jag har fel.
håller tummarna för Keyla!
Vi håller tassarna och tummarna här i Kungsör för Keyla. Var ska hon flytta någonstans? Nyfiken ju?
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
klart vi håller tassarna
Jenna
JA vi håller tumar och tassar för lilla tjejen!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hon ska flytta till en underbar tjej, hon ska ha henne som stöd ett tag och känna efter , men hon har redah handlat massa saker så hon stannar nog
Åh, så fint!!!!!1
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Vi håller också tummar och tassar för att allt går bra med lilla Keyla.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Hur har det gått med Keyla?
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Samma frågar jag

Samma sak undrar jag….hur mår hon?

Hur gick operatione? :) hoppas på glada nyheter :)

Här är ni ju
en ny tråd är statad trodde allt var borta