Snart behöver Keyla ett nytt hem.
Ja vad tiden går
I dag ser vi att hon mår så mycket bättre ,och att sökandet efter ett nytt hem startas , Hon är mycket stressad över alla katter som jag har framför allt hunden, Jag tror att hennes liv ute har varit mycket svår för henne och behöver en trygghet inne , Vad jag kommer attt leta efter är någon som har tid för henne .
Keyla vill verkligen kela , men så fort hon ser en annan katt blir hon så orolig och rädd,
Hon litar på mig och pelle ,men är dock ganska ressaverav för människor , vilket inte är så lustigt.
Om någon känner någon som vill ha en väldigt fin katt som kämpat för att överleva kan ni väl höra av er,
Hon kommer inte flytta förrens alla såren är helt läkta men det är bara ett sår kvar .
Puttar upp för vackra Keyla!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
hoppas ni hittar ett bra hem till henne.
Ja hon är väl även på KKS sida, har jag för mig jag såg i går….

Japp hon är på kks sida där kommer alla namn komma upp som skänkt pengar
Bra, då ska Essut snart ligga där med sitt bidrag för Keyla. Hon vann ju auktionen av Keylo

Ja jag läste det .. så glad jag blir,, hoppas det blir lite pengar över så vi kan kastrera henne med
Ja, det samlas juäven på KKS sida åt henne. Sedan så gick ju förra veckans, elelr om det var veckan innan, traderaauktionerna till henne.

Ja hon är bokad och en tjej har varit här , Keyla kommer inte flytta förrens om 3 veckor då hennes sår ska vara läkta. men denna tjejen var en mycket trevlig tjej,Keyla kommer få ett kanon hem
oj redan bokad så himmla skönt :) Å det värmer extra mycket att hon får ett nytt hem så snabbt eftersom hon har fått lida hårt med.

Ja och hemmet verkar så bra.. hon ska komma i morgon igen ,
Hon kommer ju inte flytta så snart helst hade jag viljat hinna kastrera henne , men veterinären vill vänta
Åh va kul att hon är redan bokad. Man blir så glad…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Typiskt. Men bättre att hon drog sig ur i tid….

#12 Trisst, men jag håller med Gunilla, bättre dra sig ur tidigt en dan innan leverans,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

ja jag är inte så orolig . jag tror tjejen vill , hon ska komma hit gågra gånger till .. såren ser ju lite otäcka ut ..oavsett så är det en underbar tjej,, tycker det är bra att de är ärliga från start
Leevan vann budet på mina spermy brothers och pengarna kom in idag till mig. Jag har valt att dela upp dem i två bidrag. ett av dem föll på Keyla så 100 kr är på väg till henne.
//Pia
Har du hört något nytt om lilla Keylas framtida hem?

Sicken gosetjej!
Ha ha sicken underbar bild.
//Pia

ja hon är för söt där
Hur mår lilla damen idag?