Vislandaungarna 4 veckor:D
Ååh, de e så söööta. Små minigosnallar. Smulan måste ha haft en infektion under dräktigheten för alla ungarna är frostade
Men de är lika söta för det^^
De har börjat gå ur bolådan för ett tag sedan, nu springer de runt på ostadiga ben och upptäcker världen. De är så söta, ramlar vid var tredje steg och tror de är störst i världen haha.
De döptes till Tebby, Bella och lille Junior som ju faktiskt är 4 dagar yngre än sina syskon. Det syns, han är mycket mindre än de 2.
Är ni intresserade eller funderar över något så kan ni läsa om permanenthem och kattförmedling på www.kks.nu och maila mig på emma@kks.nu De kommer snart upp under "Emmas sida" där ni kan göra intresseanmälningar!
Först ut Bella, enda honan i kullen…..
…..Och störst också;)
Jag är sötast i hela kullen tycker Emma
Junior, minstingen i kullen som föddes 4 dagar efter sina syskon och överlevde! Han är mycket mindre än de andra, men inte mycket senare i utvecklingen för det)
Sötnosen^^
Hej är jag inte söt?
Teddy är mittemellanbarnet;)
Han var svårast att fånga på bild
Teddy och Bella
Vadåå stryptag på teddy? jag är ooooskyldig(Junior)

Att smyga på något som rör sig är JÄTTEKUL
VI FICK HENNE
Vackra mamma Smulan låg en bit ifrån och höll ett vakande öga på sina små.
Men så fina! Underbart söta och goa ser dom ut :)
/Christine

:O Så underbart söta Emma :O ..
Ja, de e så söööta. Jag ville inte gå därifrån..*Ler* MEn ja har ju en riktig sötnöt här hemma med;)
åhh…va söta….vill ha vill ha vill ha….
på er!!
Åhh så fina… de flesta kattungarna därifrån verkar bli svart/vita :)
Men man skulle ha blundat eller skippat denna tråd. De är ju bara så underbara. Helt unika kissar.
För en som är okunnig, vad menas med frostade. Hur ser man det.
Jenna
#6 med frostade menas att färgen inte kunnat utvecklas ordentligt i mammans mage. Det uppstår om mamman har en infektion under dräktigheten(behöver inte vara ngn svår, kan räcka med en liten feberfrossa eller förkylning) färgen blir "blek" men kommer tillbaka allteftersom kattungarna växer.
underbart söta hela högen och den sötaste enligt bilderna är? ja det e ju jätte svårt å säga vem tycker Bella va söt med sitt mycket vita haka och smal bläs men så va ju minstingen mycket söt med, ja alla var ju superduper söta. Men detta med färgen dom ska allså bli mera svarta å sinte smoke som det ser ut som dom är nu? snaka om kul att se hur mycker mörkare dom kommer bli. Jag fick en kattunge som var svart överallt men på ryggen va hon slilver-smoke å kallades lite för smokan när man fråga det någon om dom sett henne så sa man lixom smokan :) men hon vart mörk även på ryggen sen så det gråa försvann mer lr mindre tyvärr häftig va hon :)

Men alltså…jag får magpirr av att se sådana här bilder!!! Hur i hela fridens namn gör man för att skapa sådana små underverk…*suckar av välbehag*!!
Tack för ditt svar

Såna sötnosar
My och Mozart var oxå frostade när de var små kattbebisar. Men nu är dom fint svartvita.

vad söt bella var! man blir ju enormt sugen..
#12 Bella e den enda lillan som inte har någon seriös intressent än;)
OCh enda tjejne, va?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#14 precis.
Kommer nog en husse & matte till henne oxå framöver

emma, när får man se kort på dom då ?
#17 de finns ju kort däruppe….
Lila bella som är sötast av dem alla. Fast visst är alla söta dock.
//Pia

#13, men jag bor i skåne och har ingen bil :p
Transport brukar kunna ordnas i slutändan.
//Pia
Men det är inte långt mellan Blekinge och Skåne… Det går väl både buss och tåg om det kniper…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....