Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 463 ggr
Alexej
0

Låst-Vem kan ta Busungen?

En av Öresundskatterna söker nu ett jourhem/permanenthem. Han/hon är ca. 6 månader och ensam där nu. Transportmöjlighet från Malmö till Göteborg finns efter påsk.

Kontakta Crisse här på forumet.

Det borde vi väl kunna fixa?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ankie
0

putt

annebeate
0

Självfallet skall inte busungen behöva leva längre bland stenarna i hamnen. Kallt är det och blåsigt alltsom oftast här i Malmö Hoppas någon kan öppna sitt hem för busungen. Några svårigheter att fånga honom skall det inte vara. Han är verkligen en katt som behöver räddas.

Elcyion
0

Under påskhelgen finns det även transporthjälp från mitt håll mellan Malmö-Sthlm. Har lagt in en tråd om det både här, på katter och djurtransport. Kan ta med mig en bur (tex katt) delar hela sträckan. Färd"schema" finns inne på djurtransport.

Medarbetare på jack russel terrier

Sidentass
0

puttar o önskar av hela mitt hjärta att missen snart får komma in till en mjuk soffa o en kärleksfull famn!!

Crisse
0

Det visar sig att det var inte busungen jag såg utan en katt som är kopia på honom. Vi kan kalla denna katten för busungen eftersom vi döpte den andra till Rocky. Jag har fått besked idag att där är en tjej här i Malmö som skall försöka att fånga busungen och hans 2 syskon så skulle det inte ha varit Rocky som jag såg utan att det finns en till så behöver den komma in. Damen som matar säger att Rocky var på sin plats och hon kom bara en halv timme efter oss så jag litar på henne. jag tyckte nog att den lille jag såg inte var lika stor som Rocky, den är kanske 5 månader men den var helt ensam det fanns inga andra katter där.

Lena
0

Stackars pissen! Finns det ingen i Göteborg som har en liten plats för den lille?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

kattassen
0

Oj ser detta nu!

Jag kommer inte att åka till Skåne över påskhelgen. Vi har fått ändrade planer tyvärr. 

Hoppas det ordnar sig för Rocky eller de andra småttingarna där nere ändå.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Erika91
0

Jag håller tummarna allt jag har för Busungen!

Elcyion
0

Som jag skrev innan. Transport från Malmö till Sthlm finns 20/3. Om nu någon där uppe skulle kunna.

Medarbetare på jack russel terrier

Hawknestgrove
0

Puttar upp!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

anebit
0

putt

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Erika91
0

Puttar upp!

martdat
0

inga malmöriter med lite space??? känner bara en i malmö, han har jag frågat tre ggr nu,, får nog ge mig där,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
0

Puttar upp för illa busungen

Erika91
0

Puttar för Busungen!

Ciiviic
0

Jag har eventuellt en vän här i Västerås som kan ta Busungen.

Men måste dubbel kolla lite innan, hon ska flytta nu 1 april, de är de som är största kruxet. ååh hos mig är det fullt. Så måste titta vad som kan göras. Men finns eventuellt ett hem så håll tummarna nu . OM det inte redan är löst dvs.

Alexej
0

Skrattande

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Crisse
0

Nej där är ingen som har erbjudit sig att ta in busungen. Det hade varit skönt att få in honom eller henne så att katten slipper springa där nere ensam. Vi får försöka att lösa transporten.

Ciiviic
0

Aaah men jag ska kolla runt så ger svar om 1 till 2 dagar. Om det är okej ?

Crisse
0

Ja det är helt okej, jag är glad för att där är någon som vill hjälpa.

Ciiviic
0

Yees så ska se.. Men hör av mig :]

Alexej
0

Annars har jag en annan intressent. Vi får se.

Crisse
0

Vad jag blir glad när ni försöker att hjälpa till. Jag hoppas verkligen att det ordnar sig för busungen för jag får nog försöka att ta in Rocky hon som skulle ta honom och hans 2 syskon har plockat in en skadad katt så jag tror inte hon tar dom 3.

Hawknestgrove
0

Så bra att det kanske löser sig! finns det två lösningar, så är väl åtminstone en att hoppas på!

Erika91
0

Håller tummarna!

kattassen
0

Denna tråd låses på Crisses begäran

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Inlägget är låst för nya kommentarer