Bilder på lilla Vislandafamiljen:D
Nu har jag gosat bäbisar. Mamman var JÄTTEFIN. gosig o hur lugn som helst. men så så trött. Upptäckte till min fasa att hon inte bajsat eller kissat kattungarna ordentligt så det fick jag göra, och visa stödhemmet hur hon ska göra efter varje gång de diat. Missan som katten heter är nog helt utmattad efter den svåra och speciella förlossningen. men annars är hon i fint hull, f.d ägaren har tagit hand om henne bra.
fick inte känna på den okastrerade honan som också åkte med till stödhemmet mer än en snabbis, har fullt med rivsår på händerna,men hann känna tuttar(?) och en spänd mage..Hon gick under sängen så jag ville inte stressa henne mer, ska dit på lördag och får hoppas hon är lugnare då så jag kan känna igenom henne ordentligt. Håll tummarna att det inte är ngt i magen.
två små gossar och en flicka har Missan fått, alla med vit svanstipp precis som sin mamma:D
såhär tyckte mammakatt om att bli fotograferad
Matdags vid mjölkbaren
Alla 3 är grymt lika varandra.
nr 1 pojke:
nr 2 enda honan:

Hon var fotomodellen i kullen;)
.jpg)
Lille killen som föddes igår, precis lika stor som de andra:
kolla in svanstippen så charmig:)

en sista gruppbild:

Intresserade utav mamman eller någon utav ungarna? Maila mig på emma@kks.nu

Så snuffiga och söta! Myspys för hela slanten. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
oj herregud, vilka söta! vet inte hur det är i er ända av landet, men i göteborgsområdet verkar det inte finnas så mycket kattungar just nu så de verkar vara eftertraktade. hoppas det är samma situation hos er :)

Du milde..ja blir alldeles sjuuuuk när jag ser sådana här goa bilder..att se mamma katt dia sina små..har jag alltid tyckt är så gränslöst vackert…

Gosbollar!!!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Så fina dom är, och så söta svanstippar!
Halleda va små och söta! Helt underbara små trollegryn. Och va söt mamman va!!!!! Fin liten familj! Skönt de mår bra allihopa!
Kramar Melinda
Melinda de bor rakt över ditt;) På lördag innan josses fest ska jag dit o se om jag får känna på den andra honan, då får du följa med om du vill o gosa bäbisar=) så kan vi gå tillsammans te josse?

Mammakatt ser rättså nöjd ut tycker jag, kan tänka mig att hon är stolt över sina barn, tack för att vi fick se bilder!
Vilka gullungar! Göta Petter sånna söta småttingar med fin mamma. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
jo, här är det också brist på kattungar en månad eller två till:) men ännu är de för små för att läggas ut på hemsidan.
då får man helt enkelt se till att hinna lägga ut och få dem bokade innan rushen kommer :D kan ni inte ge dem lite växtnäring eller nåt? ;)
Jag ska fota dom till hemsidan när de är runt 3 veckor gamla och som sötast;)
Åh vilka sötnosar jag som älskar svart/vita katter.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
ja, svartvita katter e snygga! tycker mammakatten e finfinast:)

puttar upp så fler får se mirakel, Hur går det annars med kissarna Naquita? både mammakatt och den andra?
Hehe men måste man strypa ungarna, det ser så ut.
Men söta var de.
#16 försök du fota sprattlande kattungar på annat vis;)
Det går jättebra!, de 3 är välmående och ökar bra i vikt, de har fått lite kladdiga ögon nu när de öppnat dom, men de håller på att ordna sig.